  • From: "DSP" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamuje trefny skaner - pomozcie.
    Date: Mon, 7 Jan 2002 16:50:35 +0100

    Użytkownik ":: SLEjO ::" <s...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
    news:a1aref$rnb$1@korweta.task.gda.pl...
    > 20 stycznia 2001 kupilem w jednym z gdanskich hipermarketow skaner.
    >
    > Skaner okazal sie bublem - uklad optyczny rozregulowywal sie non-stop.
    >
    > 24 maja 2001 - pierwszy raz oddalem go dla sprzedawcy w ramach gwarancji
    >
    > oddano mi go 7 czerwca 2001
    >
    > na poczatku dobrze skanowal ale potem wady sie powtarzaly
    > kolejne reklamacje tej samej wady:
    >
    > 13.09.2001 - oddano 8.10.2001
    > 7.12.2001 - oddano 3.01.2002
    >
    > ostatecznie po trzech naprawach oddano mi go bez opinii serwisowej
    > w nastepny dzien nioslem skaner do sklepu poniewaz wada sie ujawnila po
> [...]

    Czas trwania gwarancji przedłuża się o czas pobytu sprzętu w serwisie.
    Innymi słowy - gwarancja płynie tylko wtedy gdy skaner masz u siebie, więc
    nie powinno być za późno. NIe chce mi sie liczyc tych dni, ale na oko masz
    jeszcze 2 miesiące gwarancji plus czas, jaki skaner będzie w serwisie (od 4
    styczna) - doczytaj warunki gwarancji.

    pzdr
    Damian