eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamuje trefny skaner - pomozcie. › Re: Reklamuje trefny skaner - pomozcie.
  • Data: 2002-01-10 12:17:29
    Temat: Re: Reklamuje trefny skaner - pomozcie.
    Od: <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 20 stycznia 2001 kupilem w jednym z gdanskich hipermarketow skaner.
    >
    > Skaner okazal sie bublem - uklad optyczny rozregulowywal sie non-stop.
    >
    > 24 maja 2001 -  pierwszy raz oddalem go dla sprzedawcy w ramach gwarancji
    >
    > oddano mi go 7 czerwca 2001
    >
    > na poczatku dobrze skanowal ale potem wady sie powtarzaly
    > kolejne reklamacje tej samej wady:
    >
    > 13.09.2001 - oddano 8.10.2001
    > 7.12.2001 - oddano 3.01.2002
    >
    > ostatecznie po trzech naprawach oddano mi go bez opinii serwisowej
    > w nastepny dzien nioslem skaner do sklepu poniewaz wada sie ujawnila po raz
    > czwarty
    >
    > tak wiec od 4 stycznia skaner jest "w drodze do kolejnej naprawy"
    >
    > mam juz dosc noszenia skanera... i tu jawi sie problem. dowiedzialem sie w
    > sieci , ze moge powolac sie na rekojmie i oddac towar za gotówke. Jak wiec
    > mam skorzystac z rekojmii, jesli skaner oddadza za 3 tygodnie (rekojmia trwa
    > rok, a za 3 tygodnie bedzie juz o 5 dni za pozno)
    >
    >
    > Z góry dzieki za pomoc,
    >
    > Krzysztof Szyszkowski
    > s...@g...univ.gda.pl
    >
    Spróbuj następujacego manewru;
    o ile karta gwarancyjan nie zawiera zapisu o 3 tygodniowej naprawie, to przed
    20.01 ( aformalnie nawet do 21.01., bo 20 to niedziela) póx do sklepu i wręcz
    pismo - reklamacyjne, w którym zawaiadamiasz, że przechodzisz z gwarancji na
    rękojmię, a to z przyczyny nienależytego wykonania umowy przez gwaranta
    (mozliwość taką dopuszcza doktryna prawa cywilnego). W REKLAMACJI WSKAŻ NA WADY
    FIZYCZNE I NAPISZ, ZE ODSTĘPUJESZ OD UMOWY.
    Może ci sie uda. Oczywiście nie zapomnij zabrać potwierdzeni, że pismo
    złożyłeś. w razie kłopotów wzwróc się do Miejskiego Rzecznika konsumentów.
    Gorzej, jeżeli gwarancja zawierał zapis o 3 tygodniowej naprawie, to może nie
    przejść tak łatwo, w szczególnosci przed sądem.


    pzdr
    marek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1