eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Date: Fri, 25 Aug 2017 11:07:16 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <onopc9$egl$1@node2.news.atman.pl>
    References: <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-135-49.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1503652041 14869 94.254.135.49 (25 Aug 2017 09:07:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Aug 2017 09:07:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:763738
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-25 o 10:59, asuszek pisze:
    > Witam
    >
    > Nie wiem jak od strony prawnej "ugryźć" reklamację. Klient w marcu 2016 zakupił od
    nas filtry do centrali wentylacyjnej, w czerwcu 2016 złożył reklamację na te filtry
    odesłał je i otrzymał nowy, ulepszony towar (zawierajacy inną lepszą włókninę). W
    listopadzie 2016 napisał znów reklamację ze te filtry które otrzymał w czerwcu 2016
    także są nieodpowiednie bo wyskakuje mu błąd na centrali - był poproszony o odesłanie
    tych filtrów jednak tego nie zrobił, dopiero wczoraj 24 sierpnia 2017 r. odesłał te
    filtry z kartką ze z powodów zdrowotnych nie mógł tego zrobić wcześniej, filtry są
    mocno zużyte (dostał 4 szt) dwie z tych czterech sztuk zostały/ wyglądają na
    wyczyszczone sprężonym powietrzem. Producent centrali zaleca wymianę filtrów co
    kwartał nie rzadziej niż dwa razy do roku, więc ta osoba mogła weoksploatować dane
    filtry i teraz nam przesłąć. Wspomnę że na te filtry nie mielismy nigdy żadnej
    reklamacji. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Mamy życzliwe podejście do klienta,
    jednak ta sytuacja jest dla nas trochę dziwna. Z góry dziękuję za porady.

    Czy klientem jest konsument, czy firma?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1