eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • Data: 2017-08-25 11:40:29
    Temat: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Od: asuszek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:37:27 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2017-08-25 o 11:32, asuszek pisze:
    > > W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:20:43 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > >> W dniu 2017-08-25 o 11:15, asuszek pisze:
    > >>> W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:07:23 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > >>>> W dniu 2017-08-25 o 10:59, asuszek pisze:
    > >>>>> Witam
    > >>>>>
    > >>>>> Nie wiem jak od strony prawnej "ugryźć" reklamację. Klient w marcu 2016
    zakupił od nas filtry do centrali wentylacyjnej, w czerwcu 2016 złożył reklamację na
    te filtry odesłał je i otrzymał nowy, ulepszony towar (zawierajacy inną lepszą
    włókninę). W listopadzie 2016 napisał znów reklamację ze te filtry które otrzymał w
    czerwcu 2016 także są nieodpowiednie bo wyskakuje mu błąd na centrali - był
    poproszony o odesłanie tych filtrów jednak tego nie zrobił, dopiero wczoraj 24
    sierpnia 2017 r. odesłał te filtry z kartką ze z powodów zdrowotnych nie mógł tego
    zrobić wcześniej, filtry są mocno zużyte (dostał 4 szt) dwie z tych czterech sztuk
    zostały/ wyglądają na wyczyszczone sprężonym powietrzem. Producent centrali zaleca
    wymianę filtrów co kwartał nie rzadziej niż dwa razy do roku, więc ta osoba mogła
    weoksploatować dane filtry i teraz nam przesłąć. Wspomnę że na te filtry nie mielismy
    nigdy żadnej reklamacji. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Mamy życzliwe podejście
    do klienta, jednak ta sytuacja jest dla nas trochę dziwna. Z góry dziękuję za porady.
    > >>>>
    > >>>> Czy klientem jest konsument, czy firma?
    > >>>>
    > >>>> --
    > >>>> Liwiusz
    > >>>
    > >>>
    > >>>
    > >>> Klientem jest konsument
    > >>
    > >> Czy filtr był rzeczywiście niezgodny z umową?
    > >>
    > >> --
    > >> Liwiusz
    > >
    > > Wg naszej oceny produkt był zgodny z umową, klasa filtracji została zachowana,
    mamy certyfikaty na materiał filtracyjny, wymiary filtrów zostały zachowane. Tak jak
    wspominałam sprzedajemy te filtry innym konsumentom juz 3 lata i nigdy nie było
    reklamacji na ten wyrób.
    >
    > Jeśli filtr jest zgodny z umową, to można reklamację odrzucić. Ponadto
    > fakt, że klient odsyła zużyte filtry przeczy temu, że są one niepasujące
    > do centrali. To pewnie jakiś pieniacz, który wykorzystuje waszą słabość.
    >
    > --
    > Liwiusz


    Dziękuję za odpowiedź.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1