eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • Data: 2017-08-26 12:36:13
    Temat: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 25-08-17 o 10:59, asuszek pisze:
    > Witam
    >
    > Nie wiem jak od strony prawnej "ugryźć" reklamację. Klient w marcu
    > 2016 zakupił od nas filtry do centrali wentylacyjnej, w czerwcu 2016
    > złożył reklamację na te filtry odesłał je i otrzymał nowy, ulepszony
    > towar (zawierajacy inną lepszą włókninę). W listopadzie 2016 napisał
    > znów reklamację ze te filtry które otrzymał w czerwcu 2016 także są
    > nieodpowiednie bo wyskakuje mu błąd na centrali - był poproszony o
    > odesłanie tych filtrów jednak tego nie zrobił, dopiero wczoraj 24
    > sierpnia 2017 r. odesłał te filtry z kartką ze z powodów zdrowotnych
    > nie mógł tego zrobić wcześniej, filtry są mocno zużyte (dostał 4 szt)
    > dwie z tych czterech sztuk zostały/ wyglądają na wyczyszczone
    > sprężonym powietrzem. Producent centrali zaleca wymianę filtrów co
    > kwartał nie rzadziej niż dwa razy do roku, więc ta osoba mogła
    > weoksploatować dane filtry i teraz nam przesłąć. Wspomnę że na te
    > filtry nie mielismy nigdy żadnej reklamacji. Co możemy w takiej
    > sytuacji zrobić? Mamy życzliwe podejście do klienta, jednak ta
    > sytuacja jest dla nas trochę dziwna. Z góry dziękuję za porady.
    >

    Moim zdaniem kluczem może być "błąd na centrali". Należy ustalić o co
    chodzi. Bo równie dobrze może być jak z drukarkami atramentowymi,które
    mają w nabojach chip i żebyś najlepszy atrament wlał, to będzie się
    pluło, ze marna jakość. Z jakością to nie ma nic wspólnego, tylko
    ochroną interesu producenta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1