eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • Data: 2017-08-25 11:07:16
    Temat: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-08-25 o 10:59, asuszek pisze:
    > Witam
    >
    > Nie wiem jak od strony prawnej "ugryźć" reklamację. Klient w marcu 2016 zakupił od
    nas filtry do centrali wentylacyjnej, w czerwcu 2016 złożył reklamację na te filtry
    odesłał je i otrzymał nowy, ulepszony towar (zawierajacy inną lepszą włókninę). W
    listopadzie 2016 napisał znów reklamację ze te filtry które otrzymał w czerwcu 2016
    także są nieodpowiednie bo wyskakuje mu błąd na centrali - był poproszony o odesłanie
    tych filtrów jednak tego nie zrobił, dopiero wczoraj 24 sierpnia 2017 r. odesłał te
    filtry z kartką ze z powodów zdrowotnych nie mógł tego zrobić wcześniej, filtry są
    mocno zużyte (dostał 4 szt) dwie z tych czterech sztuk zostały/ wyglądają na
    wyczyszczone sprężonym powietrzem. Producent centrali zaleca wymianę filtrów co
    kwartał nie rzadziej niż dwa razy do roku, więc ta osoba mogła weoksploatować dane
    filtry i teraz nam przesłąć. Wspomnę że na te filtry nie mielismy nigdy żadnej
    reklamacji. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Mamy życzliwe podejście do klienta,
    jednak ta sytuacja jest dla nas trochę dziwna. Z góry dziękuję za porady.

    Czy klientem jest konsument, czy firma?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1