eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - uszkodzenie (po) zakupie › Re: Reklamacja - uszkodzenie (po) zakupie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Roman" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - uszkodzenie (po) zakupie
    Date: Thu, 9 Dec 2004 16:43:56 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 30
    Sender: t...@o...pl@s9.elementy.pl
    Message-ID: <cp9rrn$goq$1@news.onet.pl>
    References: <cp98ke$ef0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: s9.elementy.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1102607031 17178 212.160.129.202 (9 Dec 2004 15:43:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Dec 2004 15:43:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:262140
    [ ukryj nagłówki ]



    > Sklep posiada oczywiscie miejsce w ktorym mozna sprawdzic zakupiony sprzet
    > jednak klient nie decyduje sie poswiecic temu chwili i poprostu zamyka
    > karton i idzie do domu.
    Klient nie decyduje sie na sprawdzanie czesto za sprawa milczacej sugestii
    sprzedawcy zeby nie sprawdzac . Klient pyta sie czy sprawdzamy i wtedy ze
    strony sprzedawcy zapada cisza i "delikatne" wyczekiwanie az klient z tego
    pomyslu zrezygnuje. Wiadomo wyciaganie ciezkiego TV czy innego sprzetu jest
    klopotliwe i czasochlonne.Klient podekscytowany zakupem albo niechcac wypasc
    na upierdliwego rezygnuje ze swego prawa i czasami tak to sie konczy jak w
    opisie. Bo ja jestem w stanie uwierzyc tutaj klientowi mimo iz na pierwszy
    rzut oka jest on na pozycji przegranego.
    Wszystkie towary sa transportowane magazynowane itp. Wyobrazmy sobie taka
    sytuacje . Pracownik magazyn/sklepu na skutek nieuwagi, awarii sprzet
    przeladunkowego lub innego zdarzenia losowego powoduje uszkodzenie drogiego
    towaru. Aby uniknac wyjasnien/odpowiedzialnosci co mozna zrobic? Mozna np.
    przepakowac uszkodzony TV do nie uszkodzonego kartonu i wszystko bedzie
    wygladalo O.K. Natomiast dobry TV pakujemy do uszkodzone kartonu i zglaszamy
    uszkodzenie opakowania za kilka zlotych.
    Moim zdaniem dobra praktyka sprzedawcy powinno byc pozostawienie samego
    siebie jak i klienta w 100% przekonaniu ze nabyl to za co zaplacil.
    --
    ________________________________
    Roman
    Adres odspamiony .Usun:X




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1