eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - uszkodzenie (po) zakupie › Reklamacja - uszkodzenie (po) zakupie
  • Data: 2004-12-09 10:15:52
    Temat: Reklamacja - uszkodzenie (po) zakupie
    Od: fi5h <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ot przedstawiam taka mala historyjke:

    Jest sobie sklep (market powiedzmy) samoobslugowy.
    Klient bierze towar (telewizor) , idzie do kasy placi i jedzie do domu.

    Po jakims czasie wraca i mowi ze towar byl uszkodzony.
    Telewizor ma polamana obudowe, widac braki fragmentow obudowy.
    Oczywiscie klient mowi ze towar taki zakupil itp,

    Kierownik sklepu sprawdza na kamerach przemyslowych i widac przy kasie
    ze pudelko zostaje otwarte, styrpiany zabezpieczajace sa cale, wszystko
    jak nalezy , jednak telewizora klient nie wyciaga i nie oglada.
    Sklep posiada oczywiscie miejsce w ktorym mozna sprawdzic zakupiony
    sprzet jednak klient nie decyduje sie poswiecic temu chwili i poprostu
    zamyka karton i idzie do domu.

    No i co w tej sytuacji :) no by zadowolic klienta to kasy nikt mu nie
    odda ani nowego telewizorka (ponad 12 000 zl )

    Klient jak ot klient naublizal i powiedzial ze odda sprawe do sadu ( a
    niech oddaje heh).

    Co Wy na to :) ?

    Karton do teraz nie nosi zadnych sladow uszkodzen, wgniecen itp.
    Najprawdopodobniej upadek nastapil poza kartonem juz w domu u klienta
    (jak by byl w kartonie to przynajmniej czesci plastiku po obudowie by
    pozostaly, a malutkie to one nie byly).

    Takie ot ciekawe przypadki mozna spotkac..

    --
    fi5h

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1