  • Data: 2004-12-09 15:43:56
    Temat: Re: Reklamacja - uszkodzenie (po) zakupie
    Od: "Roman" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sklep posiada oczywiscie miejsce w ktorym mozna sprawdzic zakupiony sprzet
    > jednak klient nie decyduje sie poswiecic temu chwili i poprostu zamyka
    > karton i idzie do domu.
    Klient nie decyduje sie na sprawdzanie czesto za sprawa milczacej sugestii
    sprzedawcy zeby nie sprawdzac . Klient pyta sie czy sprawdzamy i wtedy ze
    strony sprzedawcy zapada cisza i "delikatne" wyczekiwanie az klient z tego
    pomyslu zrezygnuje. Wiadomo wyciaganie ciezkiego TV czy innego sprzetu jest
    klopotliwe i czasochlonne.Klient podekscytowany zakupem albo niechcac wypasc
    na upierdliwego rezygnuje ze swego prawa i czasami tak to sie konczy jak w
    opisie. Bo ja jestem w stanie uwierzyc tutaj klientowi mimo iz na pierwszy
    rzut oka jest on na pozycji przegranego.
    Wszystkie towary sa transportowane magazynowane itp. Wyobrazmy sobie taka
    sytuacje . Pracownik magazyn/sklepu na skutek nieuwagi, awarii sprzet
    przeladunkowego lub innego zdarzenia losowego powoduje uszkodzenie drogiego
    towaru. Aby uniknac wyjasnien/odpowiedzialnosci co mozna zrobic? Mozna np.
    przepakowac uszkodzony TV do nie uszkodzonego kartonu i wszystko bedzie
    wygladalo O.K. Natomiast dobry TV pakujemy do uszkodzone kartonu i zglaszamy
    uszkodzenie opakowania za kilka zlotych.
    Moim zdaniem dobra praktyka sprzedawcy powinno byc pozostawienie samego
    siebie jak i klienta w 100% przekonaniu ze nabyl to za co zaplacil.
    Roman
    Adres odspamiony .Usun:X