eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płyty głównej › Re: Reklamacja płyty głównej
  • Data: 2004-01-27 01:43:23
    Temat: Re: Reklamacja płyty głównej
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <bv32r3$lst$1@inews.gazeta.pl>, Yonnie wrote:
    > Zepsuła mi się płyta główna, którą zakupiłam 3 miesiące temu.
    > Sklep obiecał mi nową w ramach reklamacji, jednak przysłał
    > mi egzempalarz mocno "zużyty" z widocznymi śladami dosyć
    > niechlujnej ekploatacji.

    Reklamowałaś z tyt. gwarancji czy niezgodności z umową? Jeśli to pierwsze,
    to wszystkie twoje prawa są w karcie gwarancyjnej.

    > Wg. prawa Jeżeli sprzęt zepsuł się do 6 miesięcy od daty zakupu,
    > wtedy przyjmuje się, że towar był wadliwy w momencie kupna.

    Tak, ale tylko wtedy jeśli reklamowałaś jako niezgodność z umową.

    > Tzn. tak jakby wada już w nim była. Wtedy serwis może od razu wymienić
    > sprzęt na nowy. Jest to zapisane w ustawie: Art. 4. 1.

    Móc to może, ale nie musi. Pomijam fakt, że serwis to niekoniecznie
    sprzedawca, a niezgodność z umową dotyczy sprzedawcy.

    > Jednak sklep twierdzi, że producent odesłał tego złoma i nic się nie da już
    > zrobić.

    Jeśli reklamowałaś z tyt. gwarancji to być może tak właśnie jest. Pewnie
    są pewne granice, ale trudno stwierdzić czy je tu przekroczono. Że płyta
    jest brudna to nie znaczy że jest w gorszym stanie niż twoja przed awarią.
    Tak czy inaczej - Przeczytaj gwarancję i powiedz co tam stoi.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1