eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płyty głównej › Re: Reklamacja płyty głównej
  • Data: 2004-01-27 16:34:13
    Temat: Re: Reklamacja płyty głównej
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Yonnie wrote:

    >
    >> A wiec tak, sprawdz czy w karcie gwarancyjnej jest zaznaczone ze
    > uzytkownik
    >> dostaje nowy sprzet, poza tym nie rozumiem za bardzo twojego problemu,
    > jesli
    >> dostajesz gwarancje od nowa na 24miesiace to powinienes sie cieszyc.
    >> Jesli jest to sprzet uzywany to nie oznacza ze gorszy od nowego. Sprzet
    >> elektroniczny z reguly siada na poczatku okresu uzytkowania (tak jak u
    >> ciebie), a skoro ta plyta dziala to pewnie jeszcze dlugobedzie dzialac.
    >
    > Nie wiem dlaczego wszyscy myślą, że kobiety nie kupują płyt głównych :)))

    No wlasnie...

    > Elektronika też się zużywa - ja kupiłam nową płytę, a dostałam tak
    > zdezelowaną

    Ale za to SPRAWDZONA - wygrzana...

    > (porysowane chipsety i laminat, brudna), że nie cieszy mnie te 24m
    > gwarancji.

    to do pudla z nia i ne bedzie widac...

    > Chciałam ją sprzedać, ale jak ktoś ją zobaczy to nie zacheci raczej jej
    > wygląd do kupna.
    > Nie po to zapłaciłam kilka stów, żeby mi wpychano taki szrot!

    No tak...
    Skoro chce pani odsprzedac - to lepsza niesprawdzona nowka,
    niz sprawdzona nie-nowka

    > Yonnie

    Boguslaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1