eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płyty głównej › Re: Reklamacja płyty głównej
  • Data: 2004-01-27 13:45:37
    Temat: Re: Reklamacja płyty głównej
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Jeśli reklamowałaś z tyt. gwarancji to być może tak właśnie jest. Pewnie
    > są pewne granice, ale trudno stwierdzić czy je tu przekroczono. Że płyta
    > jest brudna to nie znaczy że jest w gorszym stanie niż twoja przed awarią.
    > Tak czy inaczej - Przeczytaj gwarancję i powiedz co tam stoi.

    W gwarancji jest jedynie model płyty, numer seryjny, data zakupu,
    gwarancja od-do i to wszystko.
    Sklep sam obiecał mi nową i teraz się z tego wycofał.

    Płyta jest nie tylko brudna, ale równiż z porysowanymi chipsetami i
    laminatem,
    co obniża jej wartość rynkową. Kto mi takie g... teraz kupi?
    A jak spojrzy to co sobie o mnie pomyśli?
    Poza tym ten wygląd i 24m gwarancji musi wzbudzić podejrzenia.

    Yonnie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1