eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płyty głównej › Re: Reklamacja płyty głównej
  • Data: 2004-01-27 13:38:17
    Temat: Re: Reklamacja płyty głównej
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > A wiec tak, sprawdz czy w karcie gwarancyjnej jest zaznaczone ze
    uzytkownik
    > dostaje nowy sprzet, poza tym nie rozumiem za bardzo twojego problemu,
    jesli
    > dostajesz gwarancje od nowa na 24miesiace to powinienes sie cieszyc. Jesli
    > jest to sprzet uzywany to nie oznacza ze gorszy od nowego. Sprzet
    > elektroniczny z reguly siada na poczatku okresu uzytkowania (tak jak u
    > ciebie), a skoro ta plyta dziala to pewnie jeszcze dlugobedzie dzialac.

    Nie wiem dlaczego wszyscy myślą, że kobiety nie kupują płyt głównych :)))

    Elektronika też się zużywa - ja kupiłam nową płytę, a dostałam tak
    zdezelowaną
    (porysowane chipsety i laminat, brudna), że nie cieszy mnie te 24m
    gwarancji.
    Chciałam ją sprzedać, ale jak ktoś ją zobaczy to nie zacheci raczej jej
    wygląd do kupna.
    Nie po to zapłaciłam kilka stów, żeby mi wpychano taki szrot!

    Yonnie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1