eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płyty głównej › Re: Reklamacja płyty głównej
  • Data: 2004-01-26 19:46:24
    Temat: Re: Reklamacja płyty głównej
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Yonnie" <r...@g...pl> napisał:

    > Dostałam inną płytę z nową 24 mies. gwarancją, ale używaną.

    1. a co tam w tej gwarancji jest napisane? ze kto Ci gwarantuje sprawne
    dzialanie? sklep, czy dystrybutor/producent? jesli sklep, to idz im powiedz,
    ze Ciebie nic nie obchodzi, kto im to serwisuje i ze albo wymieniaja sprzet,
    albo ich obsmarujesz. powiedz, ze znasz ludzi co pracuja w sklepach
    komputerowych i wiesz jak sie robi takie numery :-)
    2. troche gupio, ze wziales ten sprzet ze sklepu. trzeba bylo odmowic
    przyjecia i napisac pisamo, ze nie przyjmujesz go, bo nosi slady uzywania,
    itp. teraz moga Ci powiedziec, ze to Ty tak zmaltretowales te plyte :-(

    > Mogę prosić jakieś paragrafy?

    jako, ze nie moge Ci ich podac - odsylam do federacji praw konsumenta
    (tel. pod 913 i masz do nich numer :-) - pomoga, chociaz w dobie wyludzaczy
    nowych podzespolow komputerowych, zdarza sie: "ale o co Pan chce walczyc? o
    dysk twardy za 200zl?!?!?!" :-(

    --
    Psychik
    http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
    howuser&userid=360448

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1