  • Data: 2014-07-27 21:19:32
    Temat: Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
    Od: "tomcio" <t...@p...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    > ale widzę że ja już więcej wiem w temacie niż ktokolwiek tu na grupie....

    Drogi fifaku,

    jak mialem podobny problem to nie pisalem posta na grupe tylko przeczytalem
    ustawe i sporo tekstow w necie na ten temat + watki na specjalistycznym
    forum.

    Na rzeczonym forum wszystko jest pieknie opisane. Jasno i rzeczowo.

    Wystarczy ruszyć dupę i zadac sobie minimum trudu.

    Ja chetnie pomagam innym ale w sytuacji kiedy faktycznie ciezko znalezc
    odpowiedz bez udawania sie do specjalisty np. adwokata.

    W innym przypadku autor posta zostaje tylko nakierowany na rozwiazanie.

    Nie podaje gotowego rozwiazania na tacy co by nie robic z takiego czleka
    pol-debila i niedorajdy zyciowego.

    Poza tym jak masz problem to sie skontaktuj z Miejskim Rzecznikiem
    Konsumenta w twoim miescie.