  • 1. Data: 2008-06-07 20:00:02
    Temat: Rejestracja znaku towarowego (domeny) w USA i w Polsce
    Od: "Tusiek" <t...@N...gazeta.pl>

    Szanowni Grupowicze,
    Zamierzam zarejetrować znak towarowy, który będzie jednocześnie nazwą domeny
    (międzynarodową). Spotkałem się z opinią, że lepiej zarejestrować jest taki
    znak w USA niż w Polsce, bo po pierwsze ochrona lepsza a po drugie mnie
    biurokracji i szybsza procedura. Czy ktoś z Was ma jakieś własne konkretne
    doświadczenia w tym zakresie? Będę wdzięczny za uwagi.

    Czy istnieją w Polsce firmy pośredniczące, zajmujące się rejestracją znaków
    towarowych w USA? A może warto dokonać takiej rejestracji samodzielnie?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tusiek

  • 2. Data: 2008-06-07 20:01:20
    Od: "Tusiek" <t...@N...gazeta.pl>

    PS. Mój adres e-mail to t...@y...com - gdyby ktoś chciał się odezwać
    na priv.

  • 3. Data: 2008-06-07 20:22:53
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Tusiek" <t...@N...gazeta.pl> napisał >
    (międzynarodową). Spotkałem się z opinią, że lepiej zarejestrować jest taki
    > znak w USA niż w Polsce, bo po pierwsze ochrona lepsza a po drugie mnie

    A czy znak zarejestrowany w USA daje ochronę w Polsce? Nie był bym taki
    pewien. Polecam www.uprp.pl oraz ustawe Prawo własności przemysłowej.

  • 4. Data: 2008-06-07 20:58:24
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał
    > A czy znak zarejestrowany w USA daje ochronę w Polsce? Nie był bym taki
    > pewien. Polecam www.uprp.pl oraz ustawe Prawo własności przemysłowej.

    Można też zadzwonić do Osrodka Informacji Patentowej

  • 5. Data: 2008-06-07 21:03:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@N...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    >
    > Czy istnieją w Polsce firmy pośredniczące, zajmujące się rejestracją
    > znaków towarowych w USA? A może warto dokonać takiej rejestracji

    powiem tak
    firma znajomego chciala zarejestrowac pewien znak w 2004 roku.
    Niedawno otrzymali odpowiedz, ze moga...

    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
    I jedyne,które ma za co!" Mark Twain

  • 6. Data: 2008-06-07 21:31:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał
    > Niedawno otrzymali odpowiedz, ze moga...

    Chyba dostali odpowiedź z urzędu, że zarejestrowali, raczej.

  • 7. Data: 2008-06-07 22:49:55
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Jun 7, 11:03 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > powiem tak
    > firma znajomego chciala zarejestrowac pewien znak w 2004 roku.
    > Niedawno otrzymali odpowiedz, ze moga...

    I tak ochrona jest już od daty zgłoszenia.

  • 8. Data: 2008-06-07 23:48:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Chyba dostali odpowiedź z urzędu, że zarejestrowali, raczej.

    nie, ZTCW otrzymali odp. ze jesli sie decyduja to maja zaplacic kilka
    tysiecy.

    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 9. Data: 2008-06-08 07:19:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > nie, ZTCW otrzymali odp. ze jesli sie decyduja to maja zaplacic kilka
    > tysiecy.

    Taka jest właśnie procedura. Zgłaszasz do urzędu, płacisz za zgłoszenie.
    Czekasz, czekasz, i przychodzi decyzja, jak chcesz ją utrzymać w mocy to
    płacisz kilka tysięcy.

  • 10. Data: 2008-06-08 10:27:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Taka jest właśnie procedura. Zgłaszasz do urzędu, płacisz za zgłoszenie.
    > Czekasz, czekasz, i przychodzi decyzja, jak chcesz ją utrzymać w mocy to
    > płacisz kilka tysięcy.

    no ale 4 lata???

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg