    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestracja samochodu z tymczasowymi, niemieckimi blachami
    Date: Mon, 13 Apr 2015 23:34:51 +0200

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 23:11:16 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Kupiłem przez pośrednika samochód. Samochód ma tymczasowe tablice z
    > żółtym paskiem. Data ważności 13.04.2015.

    Brawo! Kupiłeś od Ahmeda, czy Janusza? Umowę masz z handlarzem, czy Hansem
    Schmidtem?

    > Jeżeli dobrze rozumiem, to samochód straci dzisiaj ubezpieczenie?
    > Jako że nie będę mógł się nim zająć aż to przyszłego tygodnia, to mam
    > kilka pytań:
    > - czy może sobie stać na parkingu pod blokiem bez ubezpieczenia? Nie
    > dowalą mi potem mandatu/kary skarbowej/kary administracyjnej/skargi do
    > sąsiadki?

    Może stać śmiało. Teraz jest promocja: 3 dni 700zł, 14 dni 1750zł, ponad 14
    dni 3500zł.

    > - będę musiał POJECHAĆ go ubezpieczyć - jak mnie złapie policja to mam
    > przerąbane za brak OC? Jak spowoduję wypadek to w ogóle dupa blada?

    Policja to mandat plus wniosek do UFG (kwoty masz powyżej), wypadek to
    wszytko powyższe plus koszt naprawy samochodów. Nie wiem jak z kosztami
    leczenia - mieli za to też kasować, ale w Polsce jest taki burdel, że może
    jeszcze nikt tego egzekwuje.

    > - czy jeśli bez przygód kupię ubezpieczenie to mogę dalej jeździć na
    > tych "żółtych"

    Śmiało. Możesz tez sobie wydrukować jakieś fajne numery na drukarce w domu
    - co za różnica co przyczepisz: nieważne niemieckie tablice, czy jakiś
    fajny tekst własnego pomysłu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek