  • Data: 2015-04-14 15:56:24
    Temat: Re: Rejestracja samochodu z tymczasowymi, niemieckimi blachami
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Apr 2015 14:57:45 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Możesz dostać karę bez względu na to, czy pójdziesz ponownie
    ubezpieczyć
    > przyczepkę, czy też nie pójdziesz.

    To jest bardziej skomplikowane. Przyczepkę otrzymałem w spadku (mam
    papiery z sądu) 5 lat temu. W dowodzie rej i ostatnim oc jest
    nieżyjący jej właściciel. W związku, że oc przychodziło na adres tego
    właściiciela, który (adres) jest już nieaktualny oraz, że przyczepka
    jest do naprawy oc zastało wypowiedziane.
    Chciałem w końcu ją naprawić, przerejestrować na siebie i ponownie
    ubezpieczyć ale nie wiem czy się teraz wychylać.... :/

    --
    Marek