  • Data: 2008-12-09 13:08:44
    Temat: Re: Rejestracja listy mailingowej w GIODO
    Od: "MOK" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Tak, przypominam, że zdaniem GIODO adres IP jest daną osobową,
    > natomiast imię+nazwisko+zdjęcie+adres szkoły nią nie jest.

    Kiedyś przeczytałem całą ustawę.
    Byłem na kilku szkoleniach z zakresu ochrony danych osobowych.
    Mam takowy certyfikat nawet. Na codzień zajmuję się przetwarzaniem zbiorów
    danych w ścisłym tego znaczeniu.

    I są 3 możliwości :
    - albo jestem wyjątkowym baranem ( bardzo możliwe );
    - albo niech GIODO się wreszcie jakoś ściśle określi z tym, co uważa za dane
    osobowe ( zamiast majaczyć coś w humanistycznym stylu );
    - albo niech się w ogóle cmokną w zad i przestaną gitarę zawracać.