  • Data: 2008-12-09 13:36:04
    Temat: Re: Rejestracja listy mailingowej w GIODO
    Od: "MOK" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Podziwiam :-)

    Zupełnie nie po to to wymieniłem - wiem, że nie ma czego podziwiać.
    Chciałem jakoś zaznaczyć, że to nie jest problem z wczoraj.

    > Chociaż to i tak jest jedna z prostszych ustaw. Tyle, że niektóre
    > pojęcia są wątpliwe, choćby właśnie sama definicja d.o. (plus
    > mieszanie GIODO).

    W tym rzecz. Kolesie od szkoleń też nigdy nie potrafili wyjaśnić, czego tak
    naprawdę giodo próbuje pilnować.
    Czyli sedna sprawy. Kończyli na cytacie fragmentu ustawy, nie umiejąc po za
    tym odpowiedzieć na żadne konkretne pytanie.