    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 20 May 2015 18:20:14 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: Zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym

    On Wed, 20 May 2015, J.F. wrote:

> [...]
    [...]
    [...]
    > No nie, az tak calkiem to nie
    >
    > 3. Zabrania się przewozu osób w przyczepie, z tym że dopuszcza się przewóz:
    [...]
    > 2) konwojentów, drużyn roboczych i osób wykonujących czynności ładunkowe
    > w przyczepie ciągniętej przez ciągnik rolniczy pod warunkiem, że:
    > a) liczba przewożonych osób nie przekracza 5,
    > b) osoby stojące trzymają się uchwytów,
    [...]

    > Ale w swietle powyzszego ... czy jesli dopuszcza sie przewozenie druzyny
    > roboczej w przyczepie nieprzystosowanej, to czy przewozenie innych osob niz
    > wymienionych w pkt 2) zagraza bezpieczenstwu ? :-)
    > O, trzeba sie bylo upierac, ze to konwojenci :-)

    A warunki które zostawiłem były spełnione?
    Bo jak policja ma zdjęcie na ktorym "nie trzymają się uchwytów",
    ba, nie ma uchwytów, to sprawa jest i tak przegrana.
    Oczywiście dołożą jeszcze mandaty (lub grzywny) "nietrzymającym" (tak
    jak przy pasażerze bez pasów), żeby było sprawiedliwie ;>

    pzdr, Gotfryd