  • 71. Data: 2013-01-20 21:20:47
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    dyskusyjnych:kdhje8$uo6$...@n...news.atman.pl...

    >Zmieniając cytat który przypomnę w oryginale wyglądał tak:
    >"Ty jesteś idiotą lub analfabetą funkcjonalnym." tylko
    >potwierdzasz że faktycznie nim jesteś.

    No wiem, że jesteś. Ale co dalej ??

  • 72. Data: 2013-01-20 21:23:30
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Zmieniając cytat który przypomnę w oryginale wyglądał tak:
    > "Ty jesteś idiotą lub analfabetą funkcjonalnym." tylko
    > potwierdzasz że faktycznie nim jesteś.

    Daj spokój. Zabrakło kmiotowi pomysłów i brzydko się chwyta.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 73. Data: 2013-01-20 21:24:33
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > mąż nie musi w Polsce obwiniać zony, odmawia zeznań i do widzenia.

    A kto bidoku intelektualny "prosi" cię o obwinianie żony??
    Jeśli nie potrafisz zrozumieć treści właściwego przepisu to jesteś
    przygłupem i nie powinieneś się tu wypowiadać.

  • 74. Data: 2013-01-20 21:56:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-20 21:23, Użytkownik Big Jack napisał:

    > Daj spokój. Zabrakło kmiotowi pomysłów i brzydko się chwyta.

    Brzytwy.
    Dla niego na grupie poświęconej prawu argumentem ma być strona
    moralna widziana zgodnie z jego przykładem. Prawo ma w dupie
    lub nie ma o nim bladego pojęcia. To nie kmiot, to normalny idiota.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2013-01-20 22:09:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/20/2013 09:56 PM, RadoslawF wrote:

> [...]
    > moralna widziana zgodnie z jego przykładem. Prawo ma w dupie
    > lub nie ma o nim bladego pojęcia. To nie kmiot, to normalny idiota.

    No zaraz zaraz, przeciez to twoje slowa:

    Nie jestem cwaniakiem, mandatu nie unikam, ale nie widzę powodu
    dla którego miałbym ponosić konsekwencję nieumiejętnych działań
    służb mundurowych.

    Przeciez to grupa o prawie, tak prawo stanowi, a ty wyjezdzasz z jakims
    moralnym "nie widze powodu"? Jak ktos na tej grupie o moralach, to
    znaczy ze idiota; jak ty to robisz, to znaczy, ze przemowil przez ciebie
    geniusz?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 76. Data: 2013-01-20 22:15:09
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >ze idiota; jak ty to robisz, to znaczy, ze przemowil przez ciebie geniusz?

    Nie musiałeś tak brutalnie ;)
    Zakładam, że ktoś z tak żałośnie niskim IQ i tak tego nie zrozumiał .

  • 77. Data: 2013-01-20 23:30:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-20 22:09, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> [...]
    > moralnym "nie widze powodu"? Jak ktos na tej grupie o moralach, to
    > znaczy ze idiota; jak ty to robisz, to znaczy, ze przemowil przez ciebie

    Kolejny któremu udowodniłem bezmyślność.
    Prawo jeszcze nie nakazuje karania właściciela pojazdu który
    widnieje na fotce z fotoradaru skoro odpowiednie służby nie potrafią
    zidentyfikować kierującego. Teraz przytocz mi przepis który nakazuje
    karać właściciela takiego pojazdu a potem wskaż gdzie w podanym
    cytacie jest odwoływanie się do moralności ?
    Bo jak nie to jednak spodziewam się przeprosin.

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2013-01-21 07:38:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Brzytwy.

    Nie załapałeś parafrazy :D Facet jest żenujący, chwyta się, mówiąc
    oględnie, nieeleganckich metod wciskając w czyjeś usta słów, kótrych nie
    wypowiedział.

    > To nie kmiot, to normalny idiota.

    To się wzajemnie nie wyklucza.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 79. Data: 2013-01-21 09:26:57
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/20/2013 11:30 PM, RadoslawF wrote:

> [...]
    > widnieje na fotce z fotoradaru skoro odpowiednie służby nie potrafią
    > zidentyfikować kierującego. Teraz przytocz mi przepis który nakazuje

    Te "nakazy" to wymysliles sobie na poczekaniu, czy skad je wziales?

    Jest art. 96 par. 3, ktory pasuje na genialnych cwaniakow, jak ty.

    > a potem wskaż gdzie w podanym
    > cytacie jest odwoływanie się do moralności ?

    Biadolenie, ze "nie widze powodu" pasuje jak ulal.

    > Bo jak nie to jednak spodziewam się przeprosin.

    Przykro mi, ze ci przykro.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 80. Data: 2013-01-21 10:22:41
    Temat: Re: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jan 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał

    [...]

    > Chory kraj. Rozumiałbym, gdyby ograniczenie prawa do wnoszenia oskarżenia
    > wynikało z przyczyn merytorycznych.

    Moment.
    Nieistnienie konkretnego prawa (przepisu) to JEST przyczyna merytoryczna,
    czy ja czegoś nie rozumiem?

    > Przykładowo konieczna jest jakaś wiedza specjalistyczna.

    No, w zakresie "specjalistycznej" wiedzy prawniczej chyba ITD się
    właśnie wykazała, robiąc coś czego AFAIR policja nie robiła, znaczy
    podsyłając "oskarżenie" bez zdjęcia, dobrze pamiętam?

    pzdr, Gotfryd