eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
  • Data: 2010-01-22 10:46:00
    Temat: Re: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 20:12:46 -0000, pmlb napisał(a):

    > Kiedys przy okazji wizyty w banku, znajomy pokazal mi co bank "wie" o
    > kliencie:)))

    Byłeś u znajomego w banku jak te dwie dziennikarki we wczorajszej "Uwadze"?
    ;)))))))))

    > Co kupuje,

    Hehe , opowiadasz bajeczki koleś :)

    > gdzie tankuje

    A to jest naturalne i wynika z miejsca transakcji.

    > i ile,

    ROTFL :)
    Może jeszcze podane czy "ropa" czy Pb98? ;))))

    > co zamiawiam przez internet,

    Spadłem z krzesła :)))))

    > skad mam dochody,

    Ja pierdole...kiedy skończą ci się pomysły? :)))

    > ile place podatku, jaki podatek place... to tylko konto+karta

    Dżizassss...... masz kolegę który ma złotą, czarodziejską kulę :))))