eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
  • Data: 2010-01-22 17:30:11
    Temat: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hjc088$reu$1@news.onet.pl...
    > kliencie:)))
    >
    > Bajki możesz opowiadać. Pracowałem przy tworzeniu oprogramowania dla
    > banków...

    Byc moze w polsce hurtownie danych to cos nowego lub nawet nieznanego.
    Kiedys tego nie bylo, to fakt.
    W UK, byle bank powie ci o tobie wszystko, lacznie z konkretnymi zkupami
    jakie zrobiles.
    Nie tylko cene ale konkretne towary!
    Ba! Jak bedzie to im do czegos potrzebne to nawet ci wylicza ile piwa
    kupiles i co przewaznie przy okazji piwa kupowales.
    Wiearz mi, mowisz o jakims programiku dla malego banku, ja ci pisalem o
    hurtowni danych. To tak jak bys porownal wiejska gmine do urzedu premiera
    panstwa.
    Naprwde, pisac programik dla banku a miec pojecie o systemie to dwie rozne
    sprawy.

    > Bzdura, tylko tyle ile transakcja pokazuje - więc nie wiesz ani ile, ani
    > co zamawiasz, Wie tylko gdzie i na jaka kwotę

    Pokazje, pokazuje. Czlowieku ja to widzialem na wlasne oczy! Rozumiesz!?

    > Nie - wie tylko jakie masz dochody i to pod warunkiem, że dostajesz
    > przelewy z wypłat do tego banku. O wysokości podatku nie wie.

    Kolejna bzdura, bank dokladnie wie jakie masz dochody bo sa wplywy z czekow,
    z przelewow z innych platnosci, na podstawie tego musisz sie rozliczyc w
    Urzedzie Skarbowym. Kazdy wplyw na konto to przychod... no lae jak widze ty
    nie tylko piszesz programiki ale tez i ekspert od ksiegowosci jestes.

    > Dodatkowo - duzo więcej informacji zostawiasz komentując na forum czy w
    > usenecie...

    Serio?
    No popatrz, znasz moje dane? Jeses p[ewny, ze ten a tamten jest moim
    dostawca internetu a nie jest to bramka proxy? Znasz moj adres? Nazwisko?
    Nawet nie mozesz prowonac dwuch tych samych maili z tego samego
    identyfikatora. Zmienic IP mozna zawsze, przed kazdym postem. I jaka kaszane
    dostaniesz w odpowiedzi?
    Nawet jesli ktos nie zmieni to jaki informacjie dostaniesz przez usnet?
    IP... i co sobie z nim zrobisz?
    Karta wydana przez bank jest iminenna, identyfikujaca konkretnie ciebie.
    Internet nie!