  • 31. Data: 2011-05-26 15:28:55
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 26.05.2011 17:12, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    > http://panopticlick.eff.org/
    >
    > :)
    >
    > http://imageshack.us/m/198/9671/hahamvj.jpg
    >
    > Co się dowiedziałeś?
    > Używam firefoxa (User agent można zmienić)
    > Z nazwy sieci nie dowiesz się który to komputer (wszystkie są w tej
    > samej). Nawet rozdzielczość się nie zgadza.

    Ze ten system jest _unikalny_ posrod 1.5 mln innych, ktore odwiedzily ta
    strone - i to nie posilkujac sie twoim adresem IP.

    Oczywiscie wiekszosc serwisow nie zbiera tylu informacji o wizytujacym,
    i jedyne "dowody" jakie maja wszelakie "fora" to sa zwykle adres IP i
    nazwa przegladarki - oba banalnie proste do sfalszowania.

    Z drugiej strony, wiekszosc ludzi mysli pewnie, ze "zmienie sobie nicka
    i user agent, i nikt mnie nie rozpozna" (o ile sa swiadomi, ze da sie do
    nich dotrzec).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 32. Data: 2011-05-26 15:30:32
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 26.05.2011 17:18, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2011-05-26, Maruda<m...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/mod_log_config.
    html
    > Który parametr zapisze mi do logów unikalny id procesora?

    Ten sam, co zapisuje unikalny id klawiatury ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 33. Data: 2011-05-26 16:46:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    > Ze ten system jest _unikalny_ posrod 1.5 mln innych, ktore odwiedzily ta
    > strone - i to nie posilkujac sie twoim adresem IP.

    Tylko, że te dane nie są prawdziwe.

    > Z drugiej strony, wiekszosc ludzi mysli pewnie, ze "zmienie sobie nicka i user
    > agent, i nikt mnie nie rozpozna" (o ile sa swiadomi, ze da sie do nich
    > dotrzec).

    Skoro strony na ogół biorą adres IP, ciastka oraz identyfikator przeglądarki to
    po fakcie nie mogą dowiedzieć się pozostałych rzeczy.

  • 34. Data: 2011-05-26 17:37:10
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 16:15, Tomek pisze:

    > No do kogo? Do jakiegoś Kowalskiego, co sprzedał fona za 30pln w
    > komisie? Żyjesz coś chłopie? Chyba nie chcesz nam wmówić, że jak ktoś
    > chciałby taki numer zrobić to skorzystałby ze swojej komórki. Bo Ty byś
    > pewnie tak zrobił, skoro tak rozumujesz?

    Facet... naprawdę mało wiesz...

    Nie wiesz, że każdy fon jest pozycjonowany z dokładnością rzędu 10m i te
    dane są przechowywane? Łącznie z wszystkimi akcjami tego fona?
    Że na obszarze każdego hot-spota (i nie tylko) jest ciągły, zapisywany i
    archiwowany monitoring video?
    Że każdy procesor zostawia swój fingerprint na "wszystkim"?
    Że te obie powyższe i mnóstwo innych danych są korelowane?

    Anonimowy, to możesz być jak sobie szpanerską maseczkę na balu
    karnawałowym założysz ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 35. Data: 2011-05-26 18:20:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > On 2011-05-26, Tomek<p...@z...spamem.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jest, zwłaszcza w amatorskich routerkach, bez funkcji przechowywania informacji
    > kiedy i jaki MAC-Address się logował. A w dodatku MAC można sobie zmienić.

    Jak sam sobie dostarczasz internet to możesz sobie zmieniać. Chyba, że
    Ci chodzi o zmiany kart sieciowych (na inne) w komputerze.

    --
    animka

  • 36. Data: 2011-05-26 18:24:22
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 20:20, animka pisze:

    > Jak sam sobie dostarczasz internet to możesz sobie zmieniać. Chyba, że
    > Ci chodzi o zmiany kart sieciowych (na inne) w komputerze.

    Już Ci ktoś niedawno napisał, żebyś nie wypowiadała się o rzeczach, o
    których nie masz pojęcia.
    MAC, to można do każdego routera i większości kart wstukać dowolny.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 37. Data: 2011-05-26 18:28:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 26.05.2011 19:37, Maruda wrote:

> [...]
    > dane są przechowywane? Łącznie z wszystkimi akcjami tego fona?
    > Że na obszarze każdego hot-spota (i nie tylko) jest ciągły, zapisywany i

    ???

    > Że każdy procesor zostawia swój fingerprint na "wszystkim"?

    URL poprosze do rewelacji z procesorem (czym jest fingerprint procesora,
    i w jaki sposob jest on zostawiany na czymkolwiek).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 38. Data: 2011-05-26 18:30:41
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 15:51, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup
    > nie jest trudne.
    >
    > Nie ustalą.

    > Myślisz, że komuś będzie się chciało w to bawić?

    > Akurat z prepaid to przesadziłeś. Nawet jak zmienisz kartę sim w telefonie to
    > łatwo ustalić do kogo należał pierwotnie telefon.

    Policji i prokuraturze, ale nie Tobie.

    --
    animka

  • 39. Data: 2011-05-26 18:33:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > to skorzystałby ze swojej komórki. Bo Ty byś pewnie tak zrobił, skoro tak

    Praecież ten qwerty z Mikronezji pisuje to skąd może wiedzieć jakie jest
    prawo w Polsce.

    --
    animka

  • 40. Data: 2011-05-26 18:35:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Policji i prokuraturze, ale nie Tobie.

    To teraz dowaliłaś. :) Wystarczy, że ustalą z jakiego IP został wysłany. Liczą
    się statystyki. To ty będziesz udowadniał, że to nie z twojego komputera zostało
    wysłane. Smutne, ale prawdziwe.