  • 111. Data: 2011-05-27 20:49:31
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-05-26 23:20, animka pisze:

    > A ciort wie. Raz jak zadzwoniłam, że mi telefon (przez bramkę, nie od
    > nich voip) nie działa to własciciel internetu powiedział, że przecież
    > internet mam, bo mnie widzi, jestem teraz zalogowana :D

    W modemie do kablówki masz wbudowaną kamerkę. W wielu modemach teraz tak
    jest. Dziwie się że Ci się przyznał, że Cię widzi.

  • 112. Data: 2011-05-27 20:50:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 21:07, Jotte pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"<r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe kiedy się połapiesz, że gadasz ze znanym trollem-tumanem.

    Odezwal się troll nr 1- bezrobotny safanduła (ale za to szczekacz),
    który mi z KF-a niedawno wylazl!

    --
    animka

  • 113. Data: 2011-05-27 20:56:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 21:38, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości grup

    > airodump-ng

    Adres MAC LAN i WAN jest cyfrowo-literowy i zawiera pomiędzy znakami ":".

    --
    animka

  • 114. Data: 2011-05-27 20:57:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 21:53, RadoslawF pisze:

    > A jesteś pewny że animka płeć zmieniła ?

    To przecież polonista za dychę! Bezrobotny zresztą.

    --
    animka

  • 115. Data: 2011-05-27 21:06:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 22:36, Jawi pisze:

    > Animka, Ty zupełnie nie rozumiesz o czym piszesz kobieto. Jedni o niebie
    > a Ty o chlebie. Przestań już.

    Ok, ale najpierw wyłuszcz dokładnie jak Ty to niebo rozumiesz/widzisz.

    --
    animka

  • 116. Data: 2011-05-27 21:10:23
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 27.05.2011 22:56, animka wrote:

    > Adres MAC LAN i WAN jest cyfrowo-literowy i zawiera pomiędzy znakami ":".

    No jak uzywa IPv6, to mozna sie pomylic - bo tez zawiera ":"!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 117. Data: 2011-05-27 21:42:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 22:49, Jawi pisze:

    > W modemie do kablówki masz wbudowaną kamerkę. W wielu modemach teraz tak
    > jest. Dziwie się że Ci się przyznał, że Cię widzi.

    Chyba Ty masz. Ja mam światłowód. LAN.

    --
    animka

  • 118. Data: 2011-05-27 21:44:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 23:10, Tomasz Chmielewski pisze:

    > No jak uzywa IPv6, to mozna sie pomylic - bo tez zawiera ":"!

    Raczej mało kto IPv6 używa.

    --
    animka

  • 119. Data: 2011-05-28 05:57:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Chyba Ty masz. Ja mam światłowód. LAN.

    Nie ma czegoś takiego.

  • 120. Data: 2011-05-28 07:38:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-27 19:24, Massai wrote:

    > Sprawdzić maca jak już jesteś w sieci, oczywiście, dziecinnie łatwe.

    Wycofujesz się teraz z kretyńskiej tezy. Jak jesteś w sieci MACe są
    ogólnodostepne a czesto ogolnosłyszalne. To wynika z istoty działania
    ethernetu.

    > Ale jak do niej się najpierw wbijesz?

    Jest na to kilka metod, niektóre techniczne niektóre socjotechniczne.
    Jednak przeoczyłeś ważną rzecz - rozmowa była między innimi o sieci LAN
    a nie Wifi. W LAN nie trzeba dużo robić żeby się do niej dostać - czesto
    masz drut w domu, a jak nie masz to można podpiąc się do kabli które są
    w okolicy. MAC wtedy jest jawny i mozna go podsłuchac nawedt nie
    używając specjalistycznego oprogramowania (arp -a).

    > Pewnie, da się - tylko to już coś
    > zupełnie innego, i nie jest dziecinnie łatwe.

    I dlatego napisałem ze to coś zupelnie innego.