  • 231. Data: 2018-12-11 12:25:43
    Temat: Re: Czy GW atakowała "kapelana/pedofila Solidarności" pod rządami SLD? [2004]
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, n <...@...e> wrote:

    [...]

    > No to zzadaj.
    > Napisz do swojego guru, dlaczego wówczas tego nie robił.
    > Na pewno Ci odpowie.

    Ależ wystarczy w zupełności jak powiesz "sądzę że masz trochę
    racji", nie musisz się tak jeszcze z tego powodu źle czuć
    i wmawiać mi jakich mam idoli i co z tym powinienem robić.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 232. Data: 2018-12-11 12:30:43
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 11:38, Liwiusz pisze:

    > Można zastosować analogię.

    Gdzie ty tu widzisz analogię? Biskupi zatrudniają w kościele własnych
    synów, czy co?

    Reszty nawet nie chce mi się komentować.
    To przez takich jak ty właśnie, kościół robił i będzie robił to co robi
    bezkarnie.

    Podam ci przykład prawidłowej analogii:
    - Przecież Ziemia jest płaska.
    - Są dowody, że nie jest.
    - Pokaż mi jeden dowód.
    - Proszę: tu, tu i tu.
    - Ziemia jest płaska.
    - Przecież pokazałem, że są dowody, że nie jest płaska.
    - Pokaż mi jeden dowód.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 233. Data: 2018-12-11 12:38:40
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Wystarczy komentować bez emocji i ślepych antyklerykalnych klapek.

    Mhm.

    ----
    Psychopatę cechuje:

    1) zupełne nieuwzględnianie (i zasadniczo brak zrozumienia) uczuć i potrzeb innych
    ludzi;
    2) lekceważenie autorytetów i ogólnie przyjętych zasad oraz norm;
    3) drastycznie wręcz zaznaczoną tendencję do kłamania;
    4) wyjątkowego stopnia umiejętność manipulowania innymi ludźmi - psychopaci są w
    stanie zrobić wszystko, byle tylko osiągnąć jakieś korzyści dla siebie;
    5) znaczne zmniejszenie (lub nawet całkowity brak) odczuwania lęku i strachu;
    6) nieodczuwanie odpowiedzialności we wszelkich życiowych sytuacjach;
    7) przekonanie o swojej wyjątkowości i związane z tym to, że psychopaci
    prezentują wyjątkowego stopnia tendencję do obwiniania innych ludzi
    (skoro oni sami są tak idealni, to wszelkie niepowodzenia nie są ich
    winą, a odpowiedzialni za nie są właśnie inni ludzie);
    8) niską tolerancję frustracji, łatwość do popadania w gniew
    i przejawiania zachowań agresywnych;
    9) doskonałą umiejętność usprawiedliwiania swoich zachowań - nieważne,
    jak podłego zachowania podejmie się psychopata, człowiek ten zawsze
    będzie w stanie samego siebie wytłumaczyć i zracjonalizować swoje
    postępowanie.
    ----

    No 1-4, 6-7 i 9 już zaprezentowałeś. Niedużo Ci brakuje.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 234. Data: 2018-12-11 13:05:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A pomnik ma za "bycie proboszczem parafii" czy za bycie
    > kapelanem *SOLIDARNOŚCI* (działalność _polityczną_)?

    A co to ma za znaczenie?

    > Czy GW dołączyła do "nagonki" na ks. Jankowskiego jak w 2004 pod rządami
    > SLD prokuratura go "nękała"? *Wtedy* im też hasło "pedofilia nie przejdzie"
    > pasowało choćby to SLD miało skorzystać na PRAWDZIE?
    >
    > To że "GW ma swoje interesa (kolejnego etapu)" _nie przesądza_ o sprawie.
    > Tyle że tylko idiota może o tym zapomnieć IMHO.

    A u was biją murzynów?

    Wywlekasz tę Gazetę co 3 posty, a jakoś umyka ci, że nikt jej nie broni.
    To kogo w zasadzie nazywasz idiotą i z kim wojujesz? Dobrze chociaż,
    że zdobyłeś się na stwierdznie, że sam fakt publikacji przez GW o
    sprawie nie przesądza.

    To, że GW ma swoje własne interesy to jest oczywiste, ale przyjmując, że
    coś tej całej historii jest, nie robi to z pana Jankowskiego ani trochę
    bardziej świętego, a co najwyżej z GW manipulujących sk.

    --
    Marcin

  • 235. Data: 2018-12-11 13:14:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 12:05, Olin pisze:

    > W USA pozwaliby kurię, ale w piSSdustanie to raczej nierealne.

    Realne, u nas też się rozpleniła bolszewicka zasada odpowiedzialności
    zbiorowej przy okazji milionowego odszkodowania.

    --
    Liwiusz

  • 236. Data: 2018-12-11 13:14:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Kościół nie jest organem powołanym konstytucyjnie aby coś w takich
    > przypadkach robić.

    I nic a nic nie przeszkadzałby Ci dysonans pomiędzy tym co głoszą a
    takim zaniechaniem?

    --
    Marcin

  • 237. Data: 2018-12-11 13:14:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 12:20, Olin pisze:

    > Na jakiej podstawie zaliczasz siebie i swych aryjskich ziomali do ludzi
    > poważnych?

    Zniknij, rasisto.

    --
    Liwiusz

  • 238. Data: 2018-12-11 13:17:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 12:30, Kviat pisze:

    > Gdzie ty tu widzisz analogię? Biskupi zatrudniają w kościele własnych
    > synów, czy co?

    Kościół traktuje swoich wiernych jak matka dzieci.

    Czego to analogia?

    --
    Liwiusz

  • 239. Data: 2018-12-11 13:18:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > I nic a nic nie przeszkadzałby Ci dysonans pomiędzy tym co głoszą a
    > takim zaniechaniem?

    Nie przeszkadza. I tak jest lepiej, bo można o tym pisać, w
    przeciwieństwie do pedofilii wśród rabinów.

    --
    Liwiusz

  • 240. Data: 2018-12-11 13:43:27

    Uzywając liczby mnogiej dokonujesz manipulacji.
    Skoro to rabin Rabinbaum gwałcił własną córkę mimo głoszenia miłościwie religijnych
    poglądów, to nie obwiniamy za to jego całego kościoła (jak on tam się nazywa?).
    Jak policjant zastrzeli w afekcie niewierną żonę, to nie twierdzimy, że policja to
    organizacja przestępcza.
    Itp. itd.

    -----