  • 1. Data: 2004-08-13 10:00:30
    Temat: Pytanie odnośnie kodeksu rodzinnego-Małżeństwo
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czytałem właśnie kodeks i paragrafy odnoszące się do roli Małżeństwa i mam do
    was pytanie a właściwie prośbę o wyjaśnienie:

    Art. 15. § 1. Nie mogą zawrzeć ze sobą małżeństwa przysposabiający i
    przysposobiony.

    Kim są te dwie w/w osoby tzn. "przysposabiający i przysposobiony" bo
    niebardzo rozumię?

    Pozdrawiam
    Sebastan M.

  • 2. Data: 2004-08-13 10:07:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Sebastian M. napisał:

> [...]
    > przysposobiony.
    >
    > Kim są te dwie w/w osoby tzn. "przysposabiający i przysposobiony" bo

    Ojczym i pasierbica, macocha i pasierb.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-08-13 10:08:03
    Od: ">:>: JolantaM :<:<" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Kim są te dwie w/w osoby tzn. "przysposabiający i przysposobiony" bo
    > niebardzo rozumię?
    Niejako adoptujący i adoptowany.
    Powstaje w tym momencie "sztuczne pokrewieństwo" (pokrewieństwo w rozumieniu
    więzów krwi)
    Pozdrawiam
    Jola

  • 4. Data: 2004-08-13 10:21:16
    Od: "Sebastian M." <m...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Niejako adoptujący i adoptowany.
    > Powstaje w tym momencie "sztuczne pokrewieństwo" (pokrewieństwo w rozumieniu
    Dzięki wam za wyjaśnienie tematu;) a czy tak samo sprawa ma się do opiekuna
    osoby pełnoletniej oraz osoby nad którą sprawuje się ten nadzór?

    Pozdrawiam
    Sebastian M.

  • 5. Data: 2004-08-13 10:30:53
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Maddy napisał(a):

    > Ojczym i pasierbica, macocha i pasierb.
    >
    > Maddy

    Widać, ze Ty też nie rozumiesz.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-08-13 16:19:59
    Od: stern <m...@a...com>

    Johnson wrote:

    > Widać, ze Ty też nie rozumiesz.

    a ja nie rozumiem Ciebie, możesz objaśnić czego nie rozumie przedpiśczyni?

    --
    http://bdp.e-wro.com

  • 7. Data: 2004-08-13 16:53:05
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    stern wrote:
    > a ja nie rozumiem Ciebie, możesz objaśnić czego nie rozumie przedpiśczyni?

    różnicy między macochą/ojczymem, a przysposabiającym?

    KG

  • 8. Data: 2004-08-13 17:13:52
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a):

    > różnicy między macochą/ojczymem, a przysposabiającym?
    >
    > KG

    No właśnie.

    --
    JOHNSON :)

  • 9. Data: 2004-08-13 21:37:08
    Od: stern <m...@a...com>

    Johnson wrote:

    > No właśnie.

    no faktycznie :)
    można tak na to spojrzeć :)

    pozdrawiam

    marcin

    --
    http://bdp.e-wro.com

  • 10. Data: 2004-08-13 21:47:14
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Kim s? te dwie w/w osoby tzn. "przysposabiaj?cy i przysposobiony" bo
    > niebardzo rozumię?

    Np. ojczym i/lub pasierbica ....