  • 1. Data: 2004-08-13 10:06:12
    Temat: KRUS
    Od: "5" <7...@p...onet.pl>

    Czy to prawda że wszyscy rolnicy prowadzący działalność gospodarczą muszą
    przejść do ZUSu od 1 wrzesnia? A jeśli jest to spółka jawna zarejestrowana w
    sądzie, to czy te przepisy również dotyczą tej spółki?

  • 2. Data: 2004-08-13 12:02:43
    Temat: Re: KRUS
    Od: "Grzegorz" <l...@o...pl>

    osoby prowadzace dzialalnosc w formie ryczaltu lub karty podatkowej moga
    zostac w KRUS

  • 3. Data: 2004-08-13 13:40:27
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    czyli to czy ja mam byc w zusie czy w krusie zalezy ode mnie ?? od
    jakiej kwoty dochodowej nalezy przejsc z krusu na zus ??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-08-13 14:39:28
    Od: "5" <7...@p...onet.pl>

    ale spółka jawna nie może być na ryczcie ani na karcie.Więc co zrobić?