  • 1. Data: 2004-08-13 09:08:18
    Temat: UMOWA-ZLECENIE CZY MNIE OSZUKALI??
    Od: "Beata" <l...@p...onet.pl>

    Witam!! Bardzo prosze o rade
    Pracowalam i nadal pracuje bo nie wiem jak to rozegrac, dla
    firmy;"Progres" ktora juz w czerwcu zabrala mnie na szkolenie , i
    wiedzialam ze prace b?de mie? od lipca, ok 10 lipca dostalm 3 m-czna
    umowe-zlecenie z data 1 lipca i stawk? miesi?czn? 650 z? brutto Na
    poczatku lipca nie z mojej winny ale winny kontrahenta tej firmy-
    pracy dla mnie wynikajacej z mojej umowy bylo malo do ok 14 lipca
    zaje?a mi praca kilka dni natomiast po 14 juz dzien w dzien
    pracowa?am >Jakie? by?o moje zdziwienie gdy dosta?am za miesiac lipec
    wynagrodzenie w wysokos?i 275z? !!!! Czyli naliczyli mi wynagrodznie
    jakbym zacze?a pracowac 16, 17 lipca? Czy oni mnie oszukali? co mam
    zrobic? zerwac umowe? czy dostane pieniadze za przepracowan? po?owe
    sierpnia? zatrzymac tel sluzbowy? Prosze o rade

  • 2. Data: 2004-08-13 09:29:28
    Temat: Re: UMOWA-ZLECENIE CZY MNIE OSZUKALI??
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 13 Aug 2004 11:08:18 +0200, Beata napisał/napisała:
> [...]
    > zrobic? zerwac umowe? czy dostane pieniadze za przepracowan? po?owe
    > sierpnia? zatrzymac tel sluzbowy? Prosze o rade

    wczytaj sie w umowe dokladnie, ja dostaje swoja pensje stale i bez wzgledu
    na to czy siedze czy leze :)
    Potem idz do ksiegowej i podpytaj z jakiego powodu dostalas mniej...
    Jesli masz jakies dowody,ze zaplacili Ci mniej to je sobie skrzetnie
    poukladaj i jak juz beda chcieli Cie za to zwolnic - kierunek PIP.

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701