  • 1. Data: 2004-08-13 09:21:20
    Temat: Otwarcie Dzialalnosci Gospodarczej w miejscu zameldowania stalego czy czasowego ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Czy moge otworzyc dzialalnosc gospodarcza w miejscu czasowego zameldowania,
    czy musze w miejscu stalego zamledowania ? Chodzi mi o wlasciwy Urzad Gminy,
    a nie o sam adres.

    Patryk

  • 2. Data: 2004-08-13 17:11:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 13. sierpnia 2004 11:21 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Patryk:

    > Witam
    > Czy moge otworzyc dzialalnosc gospodarcza w miejscu czasowego
    > zameldowania, czy musze w miejscu stalego zamledowania ? Chodzi mi o
    > wlasciwy Urzad Gminy, a nie o sam adres.

    Możesz gdziekolwiek. Gdzie Ci pasuje. To nie ma nic z zameldowaniem
    wspólnego.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-08-14 08:01:34
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    > W odpowiedzi na pismo z dnia pią 13. sierpnia 2004 11:21 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Patryk:

    > Możesz gdziekolwiek. Gdzie Ci pasuje. To nie ma nic z zameldowaniem
    > wspólnego.

    Witam
    Z tego co wiem to chyba ma. Urzad gminy wlasciwy wedlug miejsca
    zameldowania, wiec jak jestem zameldowany w Warszawie to nie moge isc do
    urzedu gminy w Krakowie. Myle sie ?

    Patryk

  • 4. Data: 2004-08-14 08:56:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 14. sierpnia 2004 10:01 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Patryk:

    > Witam
    > Z tego co wiem to chyba ma. Urzad gminy wlasciwy wedlug miejsca
    > zameldowania,

    Nie jest prawdą jakoby. Ja rejestrowałem w Zabrzu, choć zameldowany jestem
    gdzie indziej. Może pomogło to, że adres działalności był również w
    Zabrzu... Choć wg pań z UG to nie i mogłem se wybrać, jak mi pasuje.

    > wiec jak jestem zameldowany w Warszawie to nie moge isc do
    > urzedu gminy w Krakowie. Myle sie ?

    Jeśli prowadzisz działalność w Rzeszowie, to może, nie sprawdzałem. Ale
    jeśli masz zamiar prowadzić w Krakowie, to nie będziesz jeździł do W-wy
    przecież!

  • 5. Data: 2004-08-14 16:02:11
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli prowadzisz działalność w Rzeszowie, to może, nie sprawdzałem. Ale
    > jeśli masz zamiar prowadzić w Krakowie, to nie będziesz jeździł do W-wy

    Witam ponownie
    W takim razie gdzie jest wlasciwy Urzad Statystyczny - pewnie juz wtedy
    wedlug miejsca gdzie zglaszam dzialalnosc ? Takze ZUS, bo Urzad Skarbowy to
    jestem pewien ze wedlug miejsca prowadzenia dzialalnosci.

    Patryk