  • 1. Data: 2013-04-23 21:34:26
    Temat: Pytanie do speców od Thunderbirda
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Tylko proszę nie bić, że NTG, bo wiem, że jest tu kilku speców.
    Używam Thunderbirda, mam 2 konta pocztowe na Gmailu.
    Jak wysyłam pocztę z jednego konta, to samoczynnie Thunderbird wysyła to
    samo z drugiego. Potem mam 2 identyczne maile w wysłanych z jednego i z
    drugiego adresu a odbiorcy się denerwują, bo dostają 2 x to samo.
    Za nic nie wiem, jak to zmienić. Pomóżcie. Dodam, że grupa Mozilli nie
    pomogła, a wygląda na raczej wymarłą.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-04-24 01:54:23
    Temat: Re: Pytanie do speców od Thunderbirda
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek wrote:
    > Za nic nie wiem, jak to zmienić.

    Zlikwidowac jedno konto.

  • 3. Data: 2013-04-24 03:45:41
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-24 01:54, witek pisze:

    > Zlikwidowac jedno konto.
    Pewien facet oduczył swojego jamnika leżeć po kanapą obcinając nogi od
    kanapy.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-04-24 09:07:37
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > Pewien facet oduczył swojego jamnika leżeć po kanapą obcinając nogi od
    > kanapy.

    Dobrze że od kanapy.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 5. Data: 2013-04-24 10:35:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.04.2013 21:34, Jacek pisze:
> [...]
    > drugiego adresu a odbiorcy się denerwują, bo dostają 2 x to samo.
    > Za nic nie wiem, jak to zmienić. Pomóżcie. Dodam, że grupa Mozilli nie

    Coś tu jest nie tak. Niby jakim cudem wysyła dwa razy, pierwsze słyszę.

    Pousuwaj profil i skonfiguruj od nowa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2013-04-24 19:04:16
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2013 21:34:26 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > drugiego adresu a odbiorcy się denerwują, bo dostają 2 x to samo.
    > Za nic nie wiem, jak to zmienić. Pomóżcie. Dodam, że grupa Mozilli nie

    Pewnie dlatego że do obu kont masz przypisany ten sam profil serwera
    smtp.
    Utwórz poprawny profil dla poczty wychodzącej (narzędzia/konfuiguracja
    kont/poczta wych.) i przypisz go do właściwego konta poczty
    ((narzędzia/konfuiguracja kont/[adres email]/konfiguracja serwera/na
    dole lista rozwijana serwer poczty wychodzącej)
    --
    Pozdrawiam AdamS