  • 1. Data: 2013-04-23 21:23:41
    Temat: Komornik, czy tak może?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Znajomy dziś mało nie dostał zawału, jak przeczytał zajęcie od komornika
    na ponad 200 tys. zł.
    Po dokładniejszym przeczytaniu okazuje się, że dłużnikiem jest kto inny
    (nie spłaca kredytu) i komornik rozsyła chyba po wszystkich jego
    kontrahentach takie zajęcia z żądaniem, aby swoje zobowiązania wobec
    dłużnika wpłacali komornikowi na konto. Ten znajomy nie ma wobec
    dłuznika żadnych zobowiązań, więc dziwi mnie, że komornik bez
    sprawdzenia śle takie straszaki. Wolno mu tak? Bierze w końcu 15% za
    swoje "czynności", które w tym przypadku ograniczają się chyba do
    lizania znaczków pocztowych.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-04-23 21:36:42
    Temat: Re: Komornik, czy tak może?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.04.2013 21:23, Jacek pisze:
    > Znajomy dziś mało nie dostał zawału, jak przeczytał zajęcie od komornika
    > na ponad 200 tys. zł.

    Niech znajomy nauczy się szybciej czytać ;)

> [...]
    > dłużnika wpłacali komornikowi na konto. Ten znajomy nie ma wobec
    > dłuznika żadnych zobowiązań, więc dziwi mnie, że komornik bez

    Jakiego "sprawdzenia"? Zawierał umowy? Zawiera. Płacił? Płacił. Wszystko
    zapłacił? Może tak, może nie. A może coś jeszcze będzie od tamtego
    kupował? Też możliwe.

    To nie jest straszak tylko informacja, żeby płacić komornikowi a nie
    kontrahentowi.

    > Wolno mu tak? Bierze w końcu 15% za swoje "czynności", które
    > w tym przypadku ograniczają się chyba do
    > lizania znaczków pocztowych.

    Nerwosolku?

  • 3. Data: 2013-04-23 22:58:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Apr 2013, Jacek wrote:

> [...]
    > komornikowi na konto. Ten znajomy nie ma wobec dłuznika żadnych zobowiązań,
    > więc dziwi mnie, że komornik bez sprawdzenia śle takie straszaki.

    Właśnie sprawdził :D

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-04-23 23:55:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 21:23:41 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > na ponad 200 tys. zł.
    >
    > Po dokładniejszym przeczytaniu okazuje się, że dłużnikiem jest kto inny
    Więc nie masz sie czym martwić

    > sprawdzenia śle takie straszaki. Wolno mu tak? Bierze w końcu 15% za
    >
    > swoje "czynności", które w tym przypadku ograniczają się chyba do
    >
    > lizania znaczków pocztowych.
    Nic tylko zostać komornikiem;))

  • 5. Data: 2013-04-24 09:31:43
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-23 23:55, Kris pisze:
    > Znajomy;)))
    Jasne, jasne: innego znajomego żona zdradza, a on sam złapał wstydliwą
    chorobę itd. itp.
    > Nic tylko zostać komornikiem;))
    Lepsze to, niż SM
    Jacek