  • Data: 2021-10-26 18:43:08
    Temat: Re: Punchdown
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2021 o 17:50, J.F pisze:

    > [...]
    > Ale jakies tam przepisy wczesniej byly, ktorych komendant nie
    > dopelnil.

    Pewnie jakieś były. Ale ich ewentualne niedopełnienie miało przyzerowy
    wpływ. Jedyne co by pomogło to _wcześniejsza_ ewakuacja.

    > A moze mialo? :-)

    Dowiemy się w apelacji czy brak wyznaczonej drogi ewakuacyjnej miał
    wpływ:P Normalnie byłbym sceptyczny co do tego, ale w sądzie to nigdy
    nie wiadomo:(

    > Ale sady to roznie orzekaja.

    Jak pisałem - moje zdanie jest takie, żeby w pierwszej instancji woźny
    rzucał kostką - a nuż trafi się sprawa oczywista i trafi.

    > Apelacyjny np Sawicką uniewinnil, mimo, ze lapowke niewatpliwie
    > wziela, i panstwowe szpitale chciala obywatelom zabrac ..

    I z tego co pamiętam miał z grubsza rację.

    --
    Shrek