  • Data: 2021-10-28 01:09:58
    Temat: Re: Punchdown
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-10-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak dokładnie to o to, że biwakowali i drzewo spadło _na_ kogoś.

    Jakby tam spał sam jeden z oskarżonych i spadło nań to drzewo to
    przecież nikt by nikogo nie oskarżył.

    > Ale to było cztery lata temu i na środku zadupia. Nie wiem czy nawet
    > dziś jest tam zasięg neta. Byłem "w okolicy" czyli 100km dalej i nie
    > pamiętam żebym jakoś panicznie sprawdzał radary pogodowe.

    Bo nie masz wyrobionej mentalności obsrywania się na każde potencjalne
    ryzyko. Ale będąc opiekunem grupy dzieci, może powinieneś w dzisiejszych
    czasach taką mieć?

    > Dokładnie tak pomyślałem jak usłyszałe o stawianiu zarzutów w tej
    > sprawie. Oznaczona droga ewakuacyjna w obozie, bo się harcerze pogubia!
    > Za dekadę za samo zorganizowanie obozu w lesie będzie "sprowadzenie
    > niebezpieczeństwa wielkich rozmiarów":P

    Nie zdziwiłbym się prawdę mówiąc. Tylko się od pewnego czasu
    zastanawiam, czy wnika to z rzeczywistej potrzeby bo populacja głupieje,
    czy też populacja głupieje, bo parę osób ma paranoje, bądź przemożną
    chęć pozywania wszystkich za najmniejsze pierdy, a reszta czuje się
    zwolniona z myślenia przy mikrozarządzaniu, które jest efektem takiej
    paranoi.

    --
    Marcin