  • 11. Data: 2015-02-04 22:21:07
    Temat: Re: Psześladowani płaca więcej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2015, Stokrotka wrote:

    > Nie rozumiem, czego nie rozumiesz.
    > Chodzi o to , że cena za m kwadratowy podawana jest 2,52zł (brutto).
    > A mi (moim rodzicom dokładnie) liczą po 3,50 zł za m kwadratowy (brutto).

    Pytałem czy dysponujesz pismem z ceną 3,50 które jest NOWSZE
    niż wskazana uchwała.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2015-02-05 11:03:15
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Pytałem czy dysponujesz pismem z ceną 3,50 które jest NOWSZE
    > niż wskazana uchwała.

    Dysponuję rachunkiem, za ten miesiąc.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 13. Data: 2015-02-06 12:17:26
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Może w tym problem.
    > Inna sprawa, że "kara" w postaci większej opłaty powinna
    > być ujęta w regulaminie (a najlepiej z czegoś wynikać).

    W regulaminie nie ma kar, w regulaminie jest wybór, i jedna cena nazywana
    tam ceną ryczałtową.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 14. Data: 2015-02-09 13:52:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2015, Stokrotka wrote:

    > W regulaminie nie ma kar, w regulaminie jest wybór, i jedna cena nazywana tam
    > ceną ryczałtową.

    No OK, to wg regulaminu która cena się "należała" i dlaczego?

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2015-02-10 13:01:41
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > No OK, to wg regulaminu która cena się "należała" i dlaczego?

    Uważam, że ta z ogłoszenia (dawniej 2,52zł, a teraz 2,10zł) bo ta moja jest
    jak myślę, tylko na piśmie do mnie, nie ma więc mocy uchwały.
    Podobno też są 2 uchwały tej samej rady, co jest spszeczne.
    Nie wiem ile płącą inni bo usłyszałam odmowę na żądanie udostępnienia mi
    rozliczenia w pionie, jako członkini spułdzielni.
    Według prokuratury jest to wykrocznie i należy z tym iść na policję, a nie
    do prokuratury.
    Powiadomiona telefonicznie policja nie pszyjechała, lub pszyjechała dużo
    puźniej niż ja czekłam.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 16. Data: 2015-02-10 20:03:58
    Od: <5...@...200358.invalid> (Tom N)

    Stokrotka w

> [...]
    > do prokuratury.
    > Powiadomiona telefonicznie policja nie pszyjechała, lub pszyjechała dużo

    Taaa.. bo pojszłaś wcześniej do nieogżewango garaszu, wsłusz przesolonego
    hodnika, kuśtykając na lewe ramie poszczelone w sondzie pracy...

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2015-02-10 20:08:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2015, Stokrotka wrote:

    [...jak zwykle bez wrotki...]

    > Uważam, że ta z ogłoszenia (dawniej 2,52zł, a teraz 2,10zł) bo ta moja jest
    > jak myślę, tylko na piśmie do mnie, nie ma więc mocy uchwały.

    No OK.
    To pozostaje oficjalna "reklamacja" do spółdzielni - na piśmie,
    z prośbą o wyjaśnienie niezgodności wyliczenia imiennego
    z uchwałą.
    Co odpowiedzieli?

    > Nie wiem ile płącą inni bo usłyszałam odmowę na żądanie udostępnienia mi
    > rozliczenia w pionie, jako członkini spułdzielni.

    Ale coś przyjmij do wiadomości: to jest ODRĘBNA sprawa!
    Nie łącz ich ze sobą, jeśli chcesz załatwić JEDNĄ z nich!
    Na .pregierz dałaś właśnie wzorcowy popis, jak samemu się utopić
    w ten sposób, że wtapia się w rzeczy NIEPOTRZEBNE, potem ich broni
    do upadłego nie mając argumentów w ręku a na deser meritum
    ginie "w gąszczu". Sama wszcznasz awanturę :> (chętni mogą
    sprawdzić własnopalczaście, nie musisz ich wyręczać).

    A wszelcy urzędnicy i "urzędnicy" potrafią *DOSKONALE* wykorzystać
    taki błąd, znacznie lepiej niż ja, zapewniam :>

> [...]
    > prokuratury.
    > Powiadomiona telefonicznie policja nie pszyjechała, lub pszyjechała dużo

    I właśnie w ten sposób "utopiłaś" sprawę wyjaśnienia kwot
    na kwitach z opłatami.
    Skoro dałaś okazję, żeby ZAMIAST wysokością tych kwot zajęli się
    problemem "ile płacą inni", to "urzędnicy" (de facto pracownicy
    sp-ni) skwapliwie z tego skorzystali.
    "Nie powiemy ICMPTZ".
    Policja, prokurator, a właściwy problem leży kolejny miesiąc.
    A "urzędnicy" dopisują sobie po dwa gemy do wygranej :]

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2015-02-10 20:13:28
    Od: <5...@8...201328.invalid> (Tom N)

    Stokrotka w

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1502042219500.316@quad...

    > Dysponuję rachunkiem, za ten miesiąc.

    No to pokasz skan.

    CROSS: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2015-02-11 11:43:57
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <5...@8...201328.invalid> napisał w wiadomości
    id.150210.invalid...
    > Stokrotka w

    > No to pokasz skan.

    A po co ? Zestawienie ogłoszenia (cena 2,10zł) z pismem indywidualnym
    (3,50zł) nie wystarczy?
    Za dużo roboty z wykreślaniem powieżhni jednoznacznie identyfikującej blok.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 20. Data: 2015-02-11 11:50:49
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <5...@...200358.invalid> napisał w wiadomości
    .150210.invalid...
    > Stokrotka w

    > Taaa.. bo pojszłaś wcześniej do nieogżewango garaszu, wsłusz przesolonego
    > hodnika, kuśtykając na lewe ramie poszczelone w sondzie pracy...

    Strony ci się pomyliły, mam naderwano mi prawy bark pszy pałowaniu w sądzie
    pracy.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)