  • 61. Data: 2007-04-22 07:47:27
    Temat: Re: Psy...
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Tu już przegiąłeś.Przecież pieski napastnik miał kaganiec na pysku.
    Zdjęcie
    > amstafowi kagańca było już "przekroczeniem obrony koniecznej". Nawet w
    > kagańcu amstaf dałby sobie radę a tym pieskiem.
    > Ja taką postawę nazwałbym inaczej, ale to nie nadaje się na grupę.

    a co zrobilbys w obronie wlasnej ?

  • 62. Data: 2007-04-22 07:57:04
    Od: M&C <c...@C...pl>

    szerszen napisał(a):

    > nie kazdy pies leci odrazu do wszystkich, to po pierwsze, a po drugie, gdzie
    > ta dziewczynaka lub jej matka miala leki?

    Leki były "w zasięgu", zostały podane na czas. Owszem, nie każdy pies
    leci od razu do wszystkich, ale większość ma zwyczaj obwąchiwania. Dla
    wielu alergików to wystarczy. O strachu małych dzieci, bo jakiś kundel
    podleciał pisać nie będę. Twoim zdaniem najwyraźniej pies ma większe
    prawa od człowieka.

    Marzena

  • 63. Data: 2007-04-22 08:01:49
    Od: M&C <c...@C...pl>

    szerszen napisał(a):

    > psy nie teleportuja sie automagicznie i nie gryza dzieci i ludzi
    > z nienacka, psy widac z daleka i nie wyskakuja z zebami zza wegla itd itp,

    O! to mnie jakiś duch chyba ugryzł!

    > w wiekszosci wypadkow czesc winy za takie zdarzenia ponosza rodzice, ktorzy
    > nie zwracaja uwagi na to co sie dzieje z ich dziecmi

    Dziecko miało jakieś 10 lat i nie wymagało nieustannego nadzoru.

    Jeszcze jedna informacja: lubię psy i w przyszłości na pewno w domu
    jakiś będzie.

    Marzena

  • 64. Data: 2007-04-22 08:07:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości

    > O strachu małych dzieci, bo jakiś kundel podleciał pisać nie będę.

    i bardzo dobrze, bo bys sklamala, male dzieci nie maja w zwyczaju bac sie
    niczego, a w kazdym razie nie boja sie zwierzat, z tego prostego powodu ze
    nie maja powodow, jesli sie boja, to tylko dlatego ze maja
    "przewrazliwionych" rodzicow, ktorzy z panika reaguja na kazdego psa i im
    zaszczepiaja ten lek,
    najgorsze jest to, ze najnajwiecej dopowiedzenia w kwesti psow, ich
    agresywnosci i prowadzania na smyczy i w kagancu jednoczesnie maja ludzie,
    ktorzy nigdy psa nie mieli, nie znaja ich, boja ich sie z samego zalozenia
    ze to pies, bo byc moze wlasnie ich rodzice rowniez zaszczepili im ten lek w
    mlodosci, a prawda jest taka ze wiekszosc psow na przechodzniow nie zwraca
    uwagi bo maja ciekwasze rzeczy do robienia, dopiero jakies dziwne zachowanie
    jak paniczne zabieranie dziecka na widok psa, moze w tym psie wzbudzic
    zaciekawienie, lub poczucie zagrozenia objawiajace sie agresja lub ucieczka

    > Twoim zdaniem najwyraźniej pies ma większe prawa od człowieka.

    nie ma wiekszych praw, ale rowniez nie uwazam ze *musze* prowadzac swojego
    psa i na smyczy i w kagancu bo *ktos sie boi*, jak sie *ktos boi*, niech
    idzie do specjalisty, albo niech na psa nie zwraca uwagi, pies wtedy na
    niego uwagi rowniez nie zwroci i wszyscy beda zadowoleni

  • 65. Data: 2007-04-22 08:09:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > O! to mnie jakiś duch chyba ugryzł!

    no najwyrazniej ;)

    > Dziecko miało jakieś 10 lat i nie wymagało nieustannego nadzoru.

    widac wyagalo skoro doszlo do takiego zdarzenia

    > Jeszcze jedna informacja: lubię psy i w przyszłości na pewno w domu jakiś
    > będzie.

    masz tyle czasu?

  • 66. Data: 2007-04-22 08:27:45
    Od: M&C <c...@C...pl>

    szerszen napisał(a):

    > i bardzo dobrze, bo bys sklamala, male dzieci nie maja w zwyczaju bac sie
    > niczego, a w kazdym razie nie boja sie zwierzat, z tego prostego powodu ze
    > nie maja powodow,

    No to moje ma. Niestety. Do niedawna dwulatek radością reagował na
    pojawienie się jakiegokolwiek psa. Kilka razy został oszczekany przez
    przechodzące bez smyczy psy. Teraz na widok psa chowa sie za mną. Mam
    nadzieję, że mu przejdzie, bo naprawdę chciałabym w przyszłości mieć psa
    w domu.

    > jesli sie boja, to tylko dlatego ze maja
    > "przewrazliwionych" rodzicow, ktorzy z panika reaguja na kazdego psa i im
    > zaszczepiaja ten lek,

    Nie jestem przewrażliwiona. Nie pozwalam dzieciom głaskać obcych psów
    tłumacząc im, ze nie wszystkie psy lubią bawić się z dziećmi, a tego
    nie znamy. O znęcaniu nad jakimkolwiek zwierzęciem nie ma mowy.

    > najgorsze jest to, ze najnajwiecej dopowiedzenia w kwesti psow, ich
    > agresywnosci i prowadzania na smyczy i w kagancu jednoczesnie maja ludzie,
    > ktorzy nigdy psa nie mieli, nie znaja ich,

    Kiedyś znajomy twierdził, że jak właściciel puścił psa swobodnie, to
    znaczy,że pies niebezpieczny nie jest. Zmienił zdanie, jak mu dobermany
    bez kagańców pogryzły psa (był w kagańcu)

    > albo niech na psa nie zwraca uwagi, pies wtedy na
    > niego uwagi rowniez nie zwroci i wszyscy beda zadowoleni

    Naiwny. Jak dla mnie EOT.

    Marzena

  • 67. Data: 2007-04-22 08:29:05
    Od: M&C <c...@C...pl>

    szerszen napisał(a):

    > widac wyagalo skoro doszlo do takiego zdarzenia

    Bez komentarza.

    > masz tyle czasu?

    Teraz jeszcze nie. Będę miała czas, to będzie i pies. I kot oczywiście
    też :-)

    Marzena

  • 68. Data: 2007-04-22 09:02:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie jestem przewrażliwiona.

    nie pisze akurat o tobie :), pisze o debilach, ktorzy na widok psa (ze
    znacznej odleglosci) podnosza dzieci z lekiem lub prawie krzykiem, szarpia
    tymi dziecmi chowajac je za siebie itd, zaznaczem ze pies jest w znacznej
    odleglosci i zupelnie nie zwraca uwagi ani na nich, ani na dziecko

    > Zmienił zdanie, jak mu dobermany bez kagańców pogryzły psa (był w kagańcu)

    bywa, jednak co innego wasnie miedzy psami, a co innego pies kontra czlowiek

    > Naiwny. Jak dla mnie EOT.

    oczywiscie, tylko ze to ja mam psy od 20 kilku lat w domu nie ty, wiec na
    temat ich zachowania wiem troche wiecej

  • 69. Data: 2007-04-22 09:22:22
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a to z jakiego powodu?

    Z takiego ze bez spmyczy stwarza zagrozenie
    Moze wbiec pod samochod
    Wywołać bójkę z innym psem
    brak nad nim kontroli

  • 70. Data: 2007-04-22 09:36:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Z takiego ze bez spmyczy stwarza zagrozenie

    byzydura

    > Moze wbiec pod samochod
    > Wywołać bójkę z innym psem
    > brak nad nim kontroli

    wszystko zalezy od tego jak jet pies "ulozony", smycz nie jest panaceum na
    wszystko, tak samo jak i kaganiec