  • 1. Data: 2005-10-27 22:28:52
    Temat: Psy.
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Witam
    Jak to w koncu jest z tymi psami?
    1. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa na smyczy?
    2. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa w kagancu?
    3. Czy mam prawny obowiazek sprzatania po psie?
    Pozdrawiam
    FlashT

  • 2. Data: 2005-10-28 06:20:03
    Temat: Re: Psy.
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    FlashT napisał(a):
    > Jak to w koncu jest z tymi psami?
    > 1. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa na smyczy?
    > 2. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa w kagancu?
    > 3. Czy mam prawny obowiazek sprzatania po psie?

    Przede wszystkim sprawdź jakie przepisy obowiązują w gminie.

    KG

  • 3. Data: 2005-10-28 07:37:51
    Od: "sade" <s...@g...pl>

    > 1. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa na smyczy?
    > 2. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa w kagancu?
    > 3. Czy mam prawny obowiazek sprzatania po psie?

    Gościu
    pies pewnie dla ciebie to tez człowiek
    wiec, zastanów się, może:

    ja też tobie mogę:
    - gryźdź twoje dzieci
    - srać ci przed domem, furtką, śrać na trawnik gdzie bawią się dzieci, olewać
    ci koła od samochodu
    - szczekać ci cały dzień pod oknem
    - kopulować ci przed twoim oknem gdy jesz śniadanie

    Tu chyba się nigdy ciemnogród nie skończy

  • 4. Data: 2005-10-28 07:48:21
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Użytkownik "sade" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - szczekać ci cały dzień pod oknem
    > - kopulować ci przed twoim oknem gdy jesz śniadanie
    >
    > Tu chyba się nigdy ciemnogród nie skończy

    Inteligencja to nie grzeszysz. Proponuje czytac pytania zanim sie zacznie
    odpowiadac.

  • 5. Data: 2005-10-28 07:50:14
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    > Przede wszystkim sprawdź jakie przepisy obowiązują w gminie.

    Gmina Warszawa.

  • 6. Data: 2005-10-28 07:51:55
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    > Przede wszystkim sprawdź jakie przepisy obowiązują w gminie.
    >
    > KG

    Chodzi o Warszawe
    Pozdrawiam
    FlashT

  • 7. Data: 2005-10-28 07:59:24
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    >>> 2. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa w kagancu?
    > Inteligencja to nie grzeszysz. Proponuje czytac pytania zanim sie zacznie

    Nawet jezeli nie masz prawnego, to masz moralny obowiazek, z wymienionych
    przez przedmowce powodow. Ja sobie juz na osiedlu wychowalem sasiadow i
    chodza z woreczkami foliowymi. Jeden oporny sie trafil, to nosil golymi
    rekami i tez sie nauczyl. Chcesz, zeby Ciebie tez ktos tak wychowal?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2005-10-28 08:01:26
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie zechciałbys uprzejmie kupic mieszkania w moim budynku??
    :-))
    JaC

  • 9. Data: 2005-10-28 08:02:09
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chodza z woreczkami foliowymi. Jeden oporny sie trafil, to nosil golymi
    > rekami i tez sie nauczyl. Chcesz, zeby Ciebie tez ktos tak wychowal?

    Hmm... nie skomentuje tego.

  • 10. Data: 2005-10-28 08:10:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    FlashT napisał(a):

    > 3. Czy mam prawny obowiazek sprzatania po psie?

    Ja sie tak podlacze do pytania bo mam pewna watpliwosc.

    Swego czasu (nie wiem czy nadal) byla u mnie w miescie konny oddzial
    strazy miejskiej.

    No i kon jaki jest kazdy widzi i co mu spod ogona wypada tez kazdy widzi :)

    I tu pytanie - czy SM ma obowiazek posprzatania po swoim koniu?

    P.S. Czy w Gdyni nadal jest konna SM?