  • 141. Data: 2005-02-01 12:11:27
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    kanarek wrote:

    > O co w tej sprawie temu czlowiekowi dokladnie chodzi, to nie bardzo
    > wiadomo. Zeby prawnik nie potrafil sformulowac dwa razy pod rzad pozwu
    > to jest zastanawiajace. Moze zrobil juz uklad z McDonaldem i dostal kase
    > za udawanie ze sprawe dalej ciagnie. Zeby nie bylo podejrzen na niego, a
    > i firma uciekla tylnymi drzwiami.
    To jest jakieś wytłumaczenie. Chyba że facet jest aż tak bardzo głupi.

    > Ten film, rozumiem, to nie dokument pod katem prawnym.

    Nie wiem, co masz na myśli.
    W każdym razie ten film przez większość czasu dokumentuje eksperyment
    polegający na przestawieniu się na jedzenie w MD.
    Oprócz tego rozmawiają z naukowcami, podają różne ciekawe dane i w
    pewnym momencie postanowili porozmawiać z adwokatem tych dziewczynek,
    ale... chyba im przeszło.

    Pozdrawiam,
    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 142. Data: 2005-02-01 13:57:37
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "kanarek" <l...@w...pl> wrote in message news:GQBLd.1570$g16.1338@trndny08...

    > Wylacznie? Zanim taki zezre, to McDonald wyprodukuje.

    nikt takiemu zrec nie kaze. pod przymusem do McDonalda
    nie prowadza.

    > I na tym odcinku
    > firma jest ODPOWIEDZIALNA ZA SWOJE WLASNE I NIEPRZYMUSZONE DZIALANIA
    > biznesowe.

    no chyba jest po to stworzona, zeby zgodnie z prawem
    produkowac dany produkt.

    > I te tabele oddaja prawde?

    mozesz sprawdzc, jesli ci sie nie podoba.

    >A jaka decyzje moze podjac dziecko po
    > "przeczytaniu" tej tabeli?

    za dziecko odpowiedzialny jest rodzic.

    iwon(k)a

  • 143. Data: 2005-02-01 13:59:33
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "bigmac" <b...@i...pl> wrote in message news:i8DLd.1337$ya6.432@trndny01...

    > Okazuje sie ze ten zwiazek jest nie tylko sklasyfikowany jako szkodliwy,
    > ale nawet MD MUSI uzywac specjalnej dokumentacji przy transporcie
    > drogami publicznymi. Tmczasem kiedy MD dostarcza do Polski, to juz
    > dokumentacja znika z opakowan na TIRach.

    a wiesz, ze takowy to nawet powstanie kiedy ci sie olej
    na patelnie przypali.

    > Czy tak wyglada dbanie o zdrowie klienta. Ciekawe co na to dzieci ktore
    > rzekomo dokonuja swiadomego wyboru zrac w MD?

    dzieci?? a co na to rodzice?? coz, to rodzicow nie maja?

    > Czy MD wycofal w Polsce cokolwiek z powodu umieszczenia arcylamide na
    > liscie srodkow rakotworczych? Czy rozsylal ostrzezenia do domow klientow
    > (wg listy stalych klientow jaka posiadaja)?

    nie wiem jak to dziala w Polsce. nikt ci nie kaze chodzic
    do McD.

    iwon(k)a

  • 144. Data: 2005-02-01 20:20:24
    Od: "Arielka" <a...@y...ca>

    iwonk(a ) wrote :...
> [...]

    tak juz stoi sobie kanadyjczyk i czyta jakie kalorie ma posilek
    juz to widze .dobre :))
    idzie tam jesc bo chce zjesc szybko i sie nie zastanawia nad tym co je
    nawet jak by mu dali w bulce tabelke gotowa to by nic nie zmienilo
    bo to taka mentalnosc i wychowanie.

  • 145. Data: 2005-02-02 03:24:41
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Arielka" <a...@y...ca> wrote in message

    > tak juz stoi sobie kanadyjczyk i czyta jakie kalorie ma posilek
    > juz to widze .dobre :))

    to tacy durni ci Kanadyjczycy??

    > bo to taka mentalnosc i wychowanie.

    otoz to. sami. czy ich rodzice sobie winni.

    iwon(k)a

  • 146. Data: 2005-02-02 11:38:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > to tacy durni ci Kanadyjczycy??

    uawazasz ze polacy czytaja?

    P.

  • 147. Data: 2005-02-02 14:48:59
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote in message news:ctqe3v$1q$1@inews.gazeta.pl...

    > uawazasz ze polacy czytaja?

    ja czytam. za wszystkicj Polakow sie nie
    wypowiem, tak szybka jak Arielka za Kanadyjczykow.

    iwon(k)a

  • 148. Data: 2005-02-02 14:56:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Iwon(k)a napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>

    > ja czytam. za wszystkicj Polakow sie nie
    > wypowiem, tak szybka jak Arielka za Kanadyjczykow.

    Tak na marginesie - ja wiem że wielu Polaków nie czyta.
    Połowa moich klientów nie potrafi streścić mi przez telefon krótkiego
    pisma, znaczna częśc podpisuje dokumenty bez czytania (mogła bym im
    podsunąć praktycznie wszystko "co pani tam ma? nie będę czytał niech mi
    pani powie to podpiszę") co czasami nieszcześliwie się kończy.
    Nie że nie potrafą, po prostu czytanie to dla nich ciężka praca.
    Jak nie muszą to nie czytają.

    Maddy czytająca kompulsywnie ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 149. Data: 2005-02-02 15:24:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:ctqe3v$1q$1@inews.gazeta.pl...

    > ja czytam. za wszystkicj Polakow sie nie
    > wypowiem, tak szybka jak Arielka za Kanadyjczykow.

    Polacy z małej litery nie czytają, tylko całą swą wiedzę czerpia z TV
    (czym Przemek R. się chełpi). I stąd częste błędy ortograficzne czy też
    literówki.
    Ot, współczesny analfabeta.

    Pzdr
    Leszek

  • 150. Data: 2005-02-02 15:33:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Polacy z małej litery nie czytają, tylko całą swą wiedzę czerpia z TV
    > (czym Przemek R. się chełpi). I stąd częste błędy ortograficzne czy też
    > literówki.
    > Ot, współczesny analfabeta.

    kalorie i ogolnie zawartosc tego typu jedzenia czytaja zwykle
    zakompleksieni ludzie,
    ktorzy mysla ze jak zjedza cos co ma mniej kalori to nie przytyja.

    Tak w ogole to mozesz jakos wykazac ze swa cala wiedze czerpie z tv czy to
    kolejne
    Twoje pierd. ?

    P.