eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyszła mi reklama z banku. › Re: Przyszła mi reklama z banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Date: Sun, 6 May 2012 17:59:36 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 64
    Message-ID: <jo678r$ua9$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jo179u$37g$1@news.dialog.net.pl> <jo19ul$aoe$81@usenet.news.interia.pl>
    <jo1aei$24v$2@inews.gazeta.pl> <jo1agu$aoe$82@usenet.news.interia.pl>
    <jo2neg$hlr$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo3451$clo$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo41be$jt0$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo4cga$g8l$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1336320094 31049 83.238.168.227 (6 May 2012 16:01:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 May 2012 16:01:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:703203
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>


    >
    >>> Od ochrony to są środki techniczne (wyciszenie SMSów, blokada,
    >>> czy filtrowanie SMSów z konkretnej puli numerów, filtry antyspamowe,
    >>> nieprzyjmowanie połączeń z numerów zastrzeżonych itd.). A nie chowanie
    >>> się pod pseudo kieckę państwa.
    >>
    >> Mam inny pogląd na tę sprawę, bliższy, powiedzmy, tematowi
    >> grupy, na której piszemy - a nie jest to grupa o środkach technicznych.
    >> Jak już zacząłeś o manipulacji: "pseudo kiecka państwa", bardzo
    >> dobre, pod kieckę mamy chowają się płaczliwe dzieci :)
    >
    > Raczej chodzi mi o nadmierną "opiekuńczość" państwa, która powoduje że
    > ludzie durnieją.

    Wydaje mi się, że wręcz przeciwnie, tzn otwierają im się oczy. Nie zmienia
    to tylko przewagi jaką naciągacze mają w stosunku do pojedynczego klienta.

    >
    >> Nie jest. Pisałeś wyżej kpiąco o wyznawcach "Świętych Danych
    >> Osobowych Wartych Więcej niż Rekordowa Kumulacja w Totka",
    >> więc starałem się przekazać, że opór przeciwko wciskaniu z każdej
    >> strony reklam może mieć inne źródło.
    >
    > Oczywiście że może. Ale nie z tym mamy do czynienia w tym wątku.
    > W tym wątku mamy do czynienia z nielogiczną, przesadną reakcją
    > na wspomniane reklamy.

    Co w niej przesadnego ?

    >
    > Co więcej, przy reklamach targetowanych zazwyczaj dużo łatwiej jest
    > technicznie je sobie zablokować (np. wyfiltrować znany numer, czy też
    > przekierować pocztę ze znanego adresu na "przeczytane".

    Pierniczysz od rzeczy. Jaki sens ma eliminowanie reklamy targetowanej jak
    sam ten target wskazujesz ? Sens ma eliminowanie wszystkiego poza czyli
    właśnie braku targetu. A to co chciałeś zdaje się powiedzieć to source, że
    powierzasz dane firmie, która po prostu pewnymi rzeczami nie zajmuje się,
    więc i reklamy nie wyśle. Pewnych a wystarczająco wieloma zajmuje się by
    dostarczać zwykły spam. No co mnie kredyt w banku obchodzi jak np nie chcę
    się zadłużać ? A bank wcale się nie przejmuje, że gros klientów tylko rory
    chce mieć bo jego interes inny jest.

    >
    > A jak już i to zawiedzie, to mózg to taka zdolna bestia, że można się
    > nauczyć ignorować niepożądane informacje i szybko oceniać to w ułamkach
    > sekund.

    Nie ma takiej możliwości bo reklamodawcy nieustannie pracują nad tym byś
    reklamę odebrał.

    >
    > I teraz wykaż logikę postępowania prawnego w tym wypadku, kiedy
    > stracisz niepoliczalnie WIĘCEJ czasu na aparat prawny dla jednej
    > takiej sprawy niż zajmie Ci wyfiltrowanie wszystkich reklam
    > razem wziętych, przez całe życie.

    Wyobraź sobie, że poszkodowani zebrali się i zaczęli każdy tego typu
    przypadek ścigać prawnie. Taka policja obywatelska.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1