eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce › Re: Przyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce
  • Data: 2021-09-20 11:44:53
    Temat: Re: Przyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > A jeśli bank zmieni swoje zdanie (łamiąc zapisy umowy/traktatów) i
    > będzie kazać ten kredyt przeznaczyć na coś innego niż wpisane w umowie
    > albo zmienić okres kredytowania i wielkość rat powołując się na zmianę
    > fryzury i krótkie kiecki małżonki oraz mięsień piwny małżonka?
    >
    > To takie żądanie będzie ważniejsze od umowy i trzeba będzie je wykonać? ;-)

    1. UE ma zawsze racje.
    2. Jeśli UE nie ma racji patrz punkt 1 :-)

    AFAIR wyższość Krajowej Konstytucji na prawem UE wywiódł
    *Niemiecki* Trybunał Konstytucyjny. Co za podli szwabscy sędziowie! ;-)

    Wzajemności zasada najświętszą jest. Jeśli wolno Niemcom to powinno być
    wolno Polsce bez podtarcia sobie dupy teorią równości członków UE wobec
    prawa UE.

    --
    A. Filip