eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce › Re: Przyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce
  • Data: 2021-09-20 16:25:56
    Temat: Re: Przyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2021 o 16:06, J.F pisze:

    > Jaka nowelizacje - te z pierwszego postu?
    >
    > No coz, moze i przyklepal, ale teraz popatrz w Konstytucje ... czy
    > taka ustawa bedzie wazna ?

    Żyjesz w państwie, gdzie najwyżej stoi tłit premiera (dlatego że
    naczelnik nie ogarnia internetów i mu drukują), potem jest
    rozporządzenie, jakieś ustawy (dobierane która wygodniej i najczęściej
    zupełnie bez związku z tytułem aktu). Prawo unijne i umowy
    międzynarodowe nie obowiązują, a konstytucja służy jedynie do tego żeby
    można się było powołać w wygodnych przypadkach (najczęściej odjebując
    jakiegoś fikołka) na jej wyższość nad prawem unijnym. Poza tym to taka
    książeczka. I to działa, bo jeden kulson z drugim powie ci, że on nie
    jest prawnikiem tylko krawężnikiem, na podstawowej hierarchii prawa się
    nie zna i dla niego źródlem prawa jest rozporządzenie, rozkaz komendatna
    albo tłit premiera. Przecież on nie jest od rozumienia prawa tylko
    pałowania - zresztą jak się weźmie za próbę zrozumienia prawa to masz na
    grupie przykład co z tego wychodzi:(

    --
    Shrek