eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce › Re: Przyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce
  • Data: 2021-09-20 15:35:32
    Temat: Re: Przyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2021 o 18:11, Shrek pisze:

    > Pociesz mnie przynajmniej i powiedz,

    Najpierw nie masz przyjemności a teraz mam cię pociesza? Schizofrenia,
    ćpasz czy jak?

    > że naprawdę wcześniej nie
    > wiedziałeś jaka jest hierarchia źródeł prawa w polsce i skąd wynika i
    > teraz jesteś mądrzejszy a mój trud nie był zupełnie daremny:P

    No sorry ale nie. Właśnie dlatego, że choć z grubsza ale jednak znałem
    rozdział III konstytucji, to dlatego zadałem pytanie skąd wziąłeś
    "bezwzględnie obowiązujące wyższego rzędu", szczególnie to bezwzględnie?
    Nadal mnie nie przekonałeś, nie tylko zresztą mnie, Sejm nowelizację
    przyklepał. No ale zawsze to można się poskarżyć do jakiegoś TSUE.