eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce › Re: Przyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce
  • Data: 2021-09-20 15:52:16
    Temat: Re: Przyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2021 o 15:35, nadir pisze:

    > No sorry ale nie. Właśnie dlatego, że choć z grubsza ale jednak znałem
    > rozdział III konstytucji, to dlatego zadałem pytanie skąd wziąłeś
    > "bezwzględnie obowiązujące wyższego rzędu", szczególnie to bezwzględnie?
    > Nadal mnie nie przekonałeś,

    Napisz czego nie rozumiesz konkretnie to zrobię dobry uczynek i spróbuję
    wytłumaczyć. Ratyfikowana umowa stoi wyżej i w razie kolizji z ustawą ma
    pierwszeństwo. Gdzie te twoje wątpliwości?

    > nie tylko zresztą mnie, Sejm nowelizację
    > przyklepał.

    A bo to pierwszy raz, kiedy klepnęli coś sprzecznego z prawem?

    > No ale zawsze to można się poskarżyć do jakiegoś TSUE.

    Na razie w podobnym przypadku (kolizji dyrektywy UE i specustawy
    pisowskiej) wystarczył mi zwykły sąd.

    --
    Shrek