  • 21. Data: 2005-04-13 06:32:27
    Temat: Re: Przyciemniane szyby
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 12 Apr 2005 21:10:41 +0200, Tomek napisał(a):

    > przyklejonych wąsach. Nie będę rozpoznawalny na zdjęciu. Jak będę chciał
    > przewieźć teściową w celu zakopania w lesie to też to przeprowadzę w taki sposób
    > że przyciemniane szyby będą mi niepotrzebne. Nie widzę najmniejszego powodu z
    > wyjątkiem dania policji jeszcze jednego powodu do czepiania się. Tomek

    Jeździłeś kiedys w nocy w okularach przeciwsłonecznych? To pojeździj.
    Oczywiście nie na drodze publicznej. Do folii oczy się przyzwyczajają, bo
    jest cały czas i nie widzisz takiej różnicy jak po założeniu okularów. Ale
    to nie znaczy, że nie istnieje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 22. Data: 2005-04-13 09:52:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jest cały czas i nie widzisz takiej różnicy jak po założeniu okularów. Ale

    ja nie mam na mysli naklejek. Dlatego pytam czy w obie strony to dziala.
    Istnieja szyby ktore z jednej strony sa 100% czarne a od srodku idealna
    przezroczystosc.

    p.

  • 23. Data: 2005-04-15 09:10:53
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    glupotki piszesz.. nie chodzi o to jak Ty widzisz .. ale jak inni Cie
    widza..
    szczegolnei w miastach sama widocznosc innego kierowcy pomaga w
    interpretacji jego zachowac, a niewerbalna komunikacja to czesc ruchu
    drogowego.
    Nie mowiac juz o zatrzymywaniu samochodu przez policje.
    Szyby a okulary maja ze soba tyle wspolnego co cieply styczen tego roku z
    wyborami miss brazylii.

  • 24. Data: 2005-04-15 09:12:45
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > A jak jedziesz za ciężarówką to Ci nie przeszkadza. Piszemy o przedniej
    szybie i
    > bocznych przednich.

    pewnie ze przeszkadza .. tyle ze za ciezarowkami nikt nie jedzi (no chyba ze
    jezdzisz ;))))
    jesli tylna szyba jest przyciemnioa a przednia nie oznacza to lepsza
    widzialnsoc niz gdyby obie byly przeciemnione...
    Tylnej szyby jesli jest tez nie wolno zupelnie "przycyemnic"
    JEsli jest mozliwa widocznosc wynikajaca z konstrukcji pojadu to powinna byc
    zapewniona i jest to dobra zasada.
    Nie udawaj ze wszysko jak malemu dziecku trzeba Ci tlumacyz

  • 25. Data: 2005-04-15 09:14:30
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > ja nie mam na mysli naklejek. Dlatego pytam czy w obie strony to dziala.
    > Istnieja szyby ktore z jednej strony sa 100% czarne a od srodku idealna
    > przezroczystosc.

    skrajny debilizm ;))) przestan juz .. to jest nielogiczne z kazdego punktu
    widzenia
    jesli jeszcze bedziesz sie upieral zaczne przypuszczac ze na dziko
    zamontowales ksenony i jezdzisz na przednich halogenach przy dobrej pogodzie
    ;)))) ci "przycmieni" tak maja ;))

  • 26. Data: 2005-04-15 09:39:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > skrajny debilizm ;))) przestan juz .. to jest nielogiczne z kazdego punktu
    > widzenia

    polecam discovery i program o pancernych szybach. Zanim sie odezwiesz to
    zdobadz choc podstawowe wewiadomosci
    w temacie.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 27. Data: 2005-04-15 09:40:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > szczegolnei w miastach sama widocznosc innego kierowcy pomaga w
    > interpretacji jego zachowac, a niewerbalna komunikacja to czesc ruchu

    patrzty sie na droge a nie na kierowcow w sacmochodach, puknij sie w czolko

    P.

  • 28. Data: 2005-04-15 10:48:26
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > polecam discovery i program o pancernych szybach. Zanim sie odezwiesz to
    > zdobadz choc podstawowe wewiadomosci
    > w temacie.

    u cha cha ;))) wiesz .. pojazdy specjalne jesli dostana odpowiednie papiery
    moga sobie jezdzic jak chca
    Poki co takiego nie widzialem
    wiec wyluzuj ;)))

  • 29. Data: 2005-04-15 10:49:28
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > patrzty sie na droge a nie na kierowcow w sacmochodach, puknij sie w
    czolko

    masz prawo jazdy ???? jezdzisz w ogolel choc raz na jakis czas ??
    bo ja sobie nie wyobrazam komunikacji w zatloczonym miescie bez gestow
    kierowcow a nie ich samochodow

  • 30. Data: 2005-04-15 10:52:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > u cha cha ;))) wiesz .. pojazdy specjalne jesli dostana odpowiednie
    > papiery
    > moga sobie jezdzic jak chca
    > Poki co takiego nie widzialem
    > wiec wyluzuj ;)))

    a mi wlasnie o cos takiego chodzi. Zamierzam w przyslosci zainwestowac w
    tego typu szyby, nie chcialbym
    by jakis "kowboj" w niebieskim mundurku przez swoje urojenia mnie okaleczyl.
    Stad te pytanie.

    P.