  • 11. Data: 2005-04-11 11:55:06
    Temat: Re: Przyciemniane szyby
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Wiekszosc samochodow? Wiekszosc modeli samochodow? Jakies dane
    statystyczne
    > podaj, bo patrzac na ulice twierdze zgola inaczej.

    Jakie dane ?? WSzystkie produkowane po 1995 praktycznie tak maja. Slepy
    jestes
    Oczywsice przednia szyba musi byc biala i boczne przednie tez maja
    ograniczenia.
    Pomylily Ci sie dresiarskie BMW z normalnymi samochodami

  • 12. Data: 2005-04-11 12:41:57
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 11 Apr 2005 13:55:06 +0200,
    Robcio <r...@i...pl> screamed:
> [...]
    > ograniczenia.
    > Pomylily Ci sie dresiarskie BMW z normalnymi samochodami

    Wiekszosc nowych samochodow to jeszcze nie wiekszosc samochodow.
    Zwlaszcza w Polsce.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 14:41:34 user up 10578 days, 2:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every woman's a 10. It just depends upon which base you're counting in.

  • 13. Data: 2005-04-11 12:44:14
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > prosze precyzowac pytania

    post w stylu:
    dlaczego nie mozna krasc, przeciez jak kto ma wiecj powinien sie podzielic..
    nie rozumiem to nielogiczne.
    Przypuszczam ze wiekszosc 7latkow w przedszkolu by w pelni zrozumiala
    potrzeba przejrzystej szyby w samochodzie w obu kierunkach.

  • 14. Data: 2005-04-11 12:54:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przypuszczam ze wiekszosc 7latkow w przedszkolu by w pelni zrozumiala
    > potrzeba przejrzystej szyby w samochodzie w obu kierunkach.

    w telewicji policja sie wypiowiadala na temat tego przepisu, czemu on ma
    sluzyc,
    i chodzilo o zwalczanie nalepek ktore procz tego ze zmeiniaja wyglad
    ograniczaja widocznosc od strony kierowcy.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 15. Data: 2005-04-11 12:59:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d3ds19$p06$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > i chodzilo o zwalczanie nalepek ktore procz tego ze zmeiniaja wyglad
    > ograniczaja widocznosc od strony kierowcy.

    na logike jezeli policja chcialaby widziec wszystko z zewnatrz to wszystkie
    szyby powinny byc
    przezroczyste z obu stron.

    P.

  • 16. Data: 2005-04-11 13:43:20
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Wiekszosc nowych samochodow to jeszcze nie wiekszosc samochodow.
    > Zwlaszcza w Polsce.

    z pewnoscia wiekszosc
    ciezka nazwac ta mniejszosc samochodami

  • 17. Data: 2005-04-12 19:10:41
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Przypuszczam ze wiekszosc 7latkow w przedszkolu by w pelni zrozumiala
    > potrzeba przejrzystej szyby w samochodzie w obu kierunkach.

    Napisałeś taką bzdurę że aż boli. Jeśli by towarzystwa ubezpieczeniowe uznały że
    przyciemniane szyby w taki sposób że od zewnątrz jest ciemna a od wewnątrz
    przejrzysta stanowia zagrożenie i poparły to odpowiednimi badaniami to bym się
    zgodził że nie wolno przyciemniać. Skoro można prowadzić samochód w ciemnych
    okularach to i szyby moga być ciemnie. Cała reszta ma na celu pokazanie plebsowi
    kto rządzi. Argumenty że musze być rozpoznawalny na zdjęciu z fotoradaru będą
    głupie. Wolno mi jeździć w swoim samochodzie w czapce pilotce, goglach i
    przyklejonych wąsach. Nie będę rozpoznawalny na zdjęciu. Jak będę chciał
    przewieźć teściową w celu zakopania w lesie to też to przeprowadzę w taki sposób
    że przyciemniane szyby będą mi niepotrzebne. Nie widzę najmniejszego powodu z
    wyjątkiem dania policji jeszcze jednego powodu do czepiania się. Tomek

  • 18. Data: 2005-04-12 19:24:12
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Tomek wrote:
    > Nie widzę najmniejszego powodu z
    > wyjątkiem dania policji jeszcze jednego powodu do czepiania się.

    A ja widzę - jadąc za takim samochodem ciężko dostrzec co się dzieje
    przed nim itd. Mnie osobiście bardzo to przeszkadza.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 19. Data: 2005-04-12 19:51:59
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > A ja widzę - jadąc za takim samochodem ciężko dostrzec co się dzieje
    > przed nim itd. Mnie osobiście bardzo to przeszkadza.

> [...]
    A jak jedziesz za ciężarówką to Ci nie przeszkadza. Piszemy o przedniej szybie i
    bocznych przednich.

  • 20. Data: 2005-04-12 20:56:17
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Tomek wrote:
    > A jak jedziesz za ciężarówką to Ci nie przeszkadza. Piszemy o przedniej szybie i
    > bocznych przednich.

    Też przeszkadza, ale nic na to nie poradzę. Patrząc z mojego punktu
    widzenia nie ma różnicy czy przyciemniona jest przednia czy tylnia
    szyba, bo i tak nie widzę co się dzieje przed samochodem. Oczywiście nie
    mówie tutaj o lekkim przyciemnieniu, ale o czarnych szybach.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\