  • 31. Data: 2005-04-15 11:19:16
    Temat: Re: Przyciemniane szyby
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    zapomnij o tym
    niby dlaczego specjalnie dla Ciebie niepotrzebnie omijac przepisy

  • 32. Data: 2005-04-15 11:51:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > zapomnij o tym
    > niby dlaczego specjalnie dla Ciebie niepotrzebnie omijac przepisy

    jak dla mnie, birac rowniez pod uwage wypowiedz policji wtej sprawie
    chodzi o widocznosc ze strony kierowcy. Zapytalem poniewaz czesto zdarza sie
    ze takie przepisy
    sa gdzies bardziej doprecyzowane.

    P.

  • 33. Data: 2005-04-15 19:12:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > masz prawo jazdy ???? jezdzisz w ogolel choc raz na jakis czas ??

    Nie zadawaj głupich pytań!
    Przecież:
    Art. 87. 1. Kierującym może być osoba, która osiągnęła wymagany wiek i jest
    sprawna pod względem fizycznym i PSYCHICZNYM ;)
    i:

    Art. 90. 1. Prawo jazdy otrzymuje osoba, jeżeli:

    1.. uzyskała orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
    kierowania pojazdem i orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań
    psychologicznych do kierowania pojazdem
    ..no chyba, że łapówka wchodzi w grę;)))

    --
    Pzdr
    Leszek