  • 1. Data: 2005-04-10 14:39:55
    Temat: Pytanie o artykuł....
    Od: "sKrzeK" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    szukam artykułu który mówi że opieszały sąd podlega karze, tzn. sąd który
    "stara się doprowadzić" do przedawnienia sprawy.
    i jeszcze jedno: jaki wymiar może miec ta kara?
    proszę o pomoc.

    --==sKrzeK==--

  • 2. Data: 2005-04-10 19:39:25
    Temat: Re: Pytanie o artykuł....
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sKrzeK napisał(a):

    > szukam artykułu który mówi że opieszały sąd podlega karze, tzn. sąd który
    > "stara się doprowadzić" do przedawnienia sprawy.
    > i jeszcze jedno: jaki wymiar może miec ta kara?
    > proszę o pomoc.

    Nie ma tak by sąd starał so doprowadzić do przedawnienia sprawy. Bo i po co?

    I na pewno nie ma przpesiu karnego w tym stylu.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-10 20:32:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson napisał(a):
    > Nie ma tak by sąd starał so doprowadzić do przedawnienia sprawy. Bo i po
    > co?

    jak to po co? ;)

    KG

  • 4. Data: 2005-04-10 21:44:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > jak to po co? ;)

    No nie wiem po co ;) To nie honorowe.

  • 5. Data: 2005-04-11 04:50:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson napisał(a):
    > No nie wiem po co ;) To nie honorowe.

    może i nie, ale jakie wygodne

    KG

  • 6. Data: 2005-04-11 16:35:34
    Od: "sKrzeK" <s...@p...onet.pl>

    > sKrzeK napisał(a):
    >

    > Nie ma tak by sąd starał so doprowadzić do przedawnienia sprawy. Bo i po
    > co?
    >
    > I na pewno nie ma przpesiu karnego w tym stylu.

    coś słyszałem że przepis taki istnieje (podobno wszedł w życie od tego roku)
    może ktos coś jednak wie na ten temat???

    --==sKrzeK==--

  • 7. Data: 2005-04-11 16:47:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > może i nie, ale jakie wygodne

    Przestaje być wygodne i śmieszne w razie wizytacji.

  • 8. Data: 2005-04-11 16:50:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sKrzeK napisał(a):

    > coś słyszałem że przepis taki istnieje (podobno wszedł w życie od tego roku)
    > może ktos coś jednak wie na ten temat???

    Piszesz bardzo niejasno. Zapewne chodzi ci o ustawę z dnia 17 czerwca
    2004 r. o skardze na naruszenie prawa strony do rozpoznania sprawy w
    postępowaniu sadowym bez nieuzasadnionej zwłoki (Dz.U.04.179.1843)

    Ale nawet według tej ustawy sąd nie podlega karze.

  • 9. Data: 2005-04-11 17:30:36
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Johnson <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > I na pewno nie ma przpesiu karnego w tym stylu.

    Jest za to cała ustawa.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20041791843

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Most people would rather die than think; in fact, they do so.

  • 10. Data: 2005-04-16 13:39:01
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > coś słyszałem że przepis taki istnieje (podobno wszedł w życie od tego
    roku)
    > może ktos coś jednak wie na ten temat???

    Sprawdz sobie Kodeks karny, który bedzie obowiązywał od 16 maja 2005r. W
    księgarniach powinien juz być.