  • 1. Data: 2017-10-25 14:19:44
    Temat: Przychodzi Rywin ze zwolnieniem i dostaje 8 miesięcy więcej po "zaledwie" 10 latach (z czego 8 latach PO)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sad-zmienil-ka
    re-dla-lwa-rywina,nId,2457213

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-10-25 14:33:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sad-zmienil-k
    are-dla-lwa-rywina,nId,2457213

    Ale wiesz - jesli odpowiadal z wolnej stopy i/lub mial dobrego
    lekarza, to mogl i te sprawe przeciagac dlugo zwolnieniami :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-10-26 08:39:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ale wiesz - jesli odpowiadal z wolnej stopy i/lub mial dobrego
    > lekarza, to mogl i te sprawe przeciagac dlugo zwolnieniami :-)

    10 lat to zaledwie "długo"? Aż tak niskie masz oczekiwania? :-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2017-10-26 08:45:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-26 o 08:39, A. Filip pisze:

    > 10 lat to zaledwie "długo"? Aż tak niskie masz oczekiwania? :-)

    W dodatku 6 miesięcy już przesiedział w areszcie, więc nie dość, że
    długo, to jeszcze łeb sprawie ukręcili, aby nie siedział.

    W sumie trudno się dziwić - za prowadzenie takiej sprawy przez 10 lat
    odszkodowanie się powinno należeć, a dla sędziego chłosta na gołą dupę.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-10-26 10:41:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > W sumie trudno się dziwić - za prowadzenie takiej sprawy przez 10 lat
    > odszkodowanie się powinno należeć, a dla sędziego chłosta na gołą

    Czyli tymi 6 miesiącami aresztu prokuratura dawno temu wypracowała sobie
    wyrok skazujący?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2017-10-26 10:47:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-26 o 10:41, A. Filip pisze:

    > Czyli tymi 6 miesiącami aresztu prokuratura dawno temu wypracowała sobie
    > wyrok skazujący?

    Możliwe. To popularna praktyka dupokrycia sądów. Po co się użerać z
    jakimiś odszkodowaniami, jak można zasądzić tyle, aby rozeszło się po
    kościach. Zwłaszcza, że to ostatnia instancja, więc można wyrokować jak
    się chce i nikt tego nie sprawdzi.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-10-26 11:47:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    kare-dla-lwa-rywina,nId,2457213

    >10 lat to zaledwie "długo"? Aż tak niskie masz oczekiwania? :-)

    Wczoraj slysze, ze skazano jakis urzednikow za korupcje.
    Za lapowki z 2002 roku :-)

    A tutaj ... moze wazniejsze ze kara w koncu zapadla, nawet jesli
    nierychliwa.

    J.

  • 8. Data: 2017-10-26 17:35:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >jakimiś odszkodowaniami, jak można zasądzić tyle, aby rozeszło się po
    >kościach. Zwłaszcza, że to ostatnia instancja, więc można wyrokować

    Tym niemniej czasem im sie zdarza wyplacic odszkodowanie, wiec nie
    zawsze robia dupokrycie.

    No i akurat na Rywina dowody byly dosc mocne.

    J.

  • 9. Data: 2017-10-26 17:42:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-26 o 17:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Tym niemniej czasem im sie zdarza wyplacic odszkodowanie, wiec nie
    > zawsze robia dupokrycie.

    To już bardzo ciężkie przypały muszą być.

    > No i akurat na Rywina dowody byly dosc mocne.

    To chyba jeszcze gorzej - tak zajebiście mocne, że 10 lat musieli mu
    udowadniać.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-10-26 17:51:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To już bardzo ciężkie przypały muszą być.

    Albo nasze sady i prokuratury bardzo rzetelnie pracuja, skoro tych
    przypadkow tak malo :-)

    Bardzo mnie ciekawi sprawa Ewy Tylman.

    >To chyba jeszcze gorzej - tak zajebiście mocne, że 10 lat musieli mu
    >udowadniać.

    Czekaj czekaj - Michnik go nagral, skazali prawomocnie w ~2 lata,
    czyli chyba calkiem niezle, a teraz to masz juz sprawy dodatkowe,
    wynikle z pierwszej kary.

    A ze dotycza spraw medycznych, to zrozumiale, ze musza potrwac :-)

    J.