  • Data: 2015-03-31 14:22:53
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2015 o 13:58, Kapibara pisze:

    > Otóż to. Tacy kurierzy w Siódemce, czy innej taniej firmie kurierskiej,
    > mają nawet 100 doręczeń dziennie. Przyjmując 12h tryb pracy (samego
    > jeżdzenia, a przecież rano też z załadunkiem im schodzi) to wychodzi ponad
    > 8 doręczeń na godzinę. Jakby kurier chciał dzwonić przed każdą dostawą to
    > by mu po prostu czasu nie wystarczyło.

    Z drugiej strony, będąc klientem skazanym na kuriera, jakoś niewiele mi
    pomaga to że on ma źle, kiedy dzwoni do mnie z pretensją że on pod
    drzwiami stoi a mnie w domu nie ma.

    No nie ma, nie będę siedział tydzień w domu bo zamówiłem coś w sklepie
    internetowym i któregoś dnia o którejś godzinie, między 8 a 14 zawita do
    mnie kurier i będzie poganiać bo mu się śpieszy.

    Jak tylko mogę, wybieram pocztę. Też może człowieka szlag trafić jak ma
    do czynienia z tą instytucją, ale w porównaniu z kurierami to miód
    malina i usługa dopasowana idealnie do klienta.

    p. m.